"זרקו אותנו"

"הילדים המיוחדים" הפגינו נגד כוונות זייברט

ילדי בית הספר לחינוך מיוחד 'אוהל שרה' בבני ברק הפגינו יחד עם בני משפחתם במחאה על כוונת העירייה לסגור את ביה"ס ולהעבירו לידי קבוצות אחרות להם הובטח מבנים בחלוקת ההקצאות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מעקב 'כיכר השבת': עשרות הורים לילדי החינוך המיוחד "אוהל שרה" בבני ברק הפגינו בשעה האחרונה יחד עם ילדיהם מול בית הספר "בית חנוך ובית שי" לחינוך מיוחד בבני ברק, במחאה על כוונת העירייה לסגור את ביה"ס ולהעבירו לידי קבוצות אחרות להם הובטח מבנים בחלוקת ההקצאות.

כפי שדווח בסוף השבוע (חמישי) ב'כיכר השבת', ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט הפר את צווי בית המשפט שהוצאו כנגד החלטתו לפנות את בית הספר לטובת תלמוד תורה לילדים מהחינוך החרדי הרגיל.

במהלך סוף השבוע לאחר שהועברו חפצי בית ספר לרחוב הקישון, החליט ראש העיר חנוך זייברט כי בית הספר יפונה חזרה לאבוחצירא. כוחות מתוגברים של עובדי הפיקוח העירוני באמצעות מנופים ומשאיות החלו בפינוי ביה"ס למרות שלא הייתה להם הרשות לכך.

במהלך יום חמישי ניתן צו בית משפט האוסר על העירייה לגעת בחפצי בית הספר, למרות זאת המשיכה העירייה בפעילותה לפינוי המתחם תוך גרימת נזק לחפצים יקרי ערך.

עדי ראייה סיפרו ל"כיכר השבת" כי אמש (מוצאי שבת) פרצו עובדי העירייה את גדר בית הספר מתוך מטרה לזרוק את החפצים לחצר ביה"ס ובכך לסיים את הסיפור מבחינתם, אולם צו בית המשפט אסר עליהם לעשות זאת.

עשרות ההורים והילדים מחו על כך כי ישנם קרוב ל-100 ילדים בעלי מוגבלויות שעדיין לא החלו את שנת הלימודים בשל אטימות העירייה. בהפגנה השתתפו חברי הכנסת: יואב בן צור, יואב קיש ופנינה תמנו שטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר