נתניה ובולטימור

לניאדו בנתניה וסיני בבולטימור – ברית בתי חולים תאומים

בטקס חגיגי במשרד הבריאות, בנוכחות סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן נחתמה היום ברית בתי חולים תאומים בין בי"ח לניאדו בנתניה לבי"ח סיני בבולטימור(רפואה, שיווקי)

שי ברקוביץ | מקודם |
טקס החתימה (צילום: יחצ)

בטקס חגיגי במשרד הבריאות, בנוכחות סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן נחתמה היום ברית בתי חולים תאומים בין בי"ח לניאדו בנתניה לבי"ח סיני בבולטימור

ברית בתי חולים תאומים נחתמה היום בין בתי החולים לניאדו בנתניה לבין בית החולים סיני בבולטימור.

בתי החולים דומים בגודלם, כארבע מאות מיטות אשפוז ומהווים מרכז רפואי לקהילה גדולה באיזור הנחשב כפריפריאלי.

סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן פרס את חסותו על האירוע מתוך ראייה כי הידוקם של שיתופי פעולה בינלאומיים בין גורמים במערכת הבריאות הישראלית לגורמים במערכות בריאות ברחבי העולם תתרום תרומה משמעותית למערכת והמטופלים.

בי"ח סיני בבולטימור הינו בית חולים בהנהלה יהודית המטפל בעשרות אלפי תושבי בולטימור, יהודים ושאינם יהודים בכל ימות השנה ללא הבדל דת, גזע ומין.

ד"ר יונתן רינגו, מנכ"ל סיני שביקר מספר פעמים בלניאדו, התרשם עמוקות מהעבודה הקלינית המבוצעת בלניאדו "אני נפעם מהמסירות של הצוות בלניאדו המעניק טיפול לכל אדם באשר הוא ומתבסס על כספי תרומות ותשלומים חד פעמיים של המדינה. מדובר באתגר עצום ואני בטוח שנוכל ללמוד מכך לא מעט" אמר ד"ר רינגו בטקס.

כחלק משיתוף הפעולה בין בתי החולים, הגיע לאחרונה ד"ר יונתן לרנר סגן נשיא סיני, לביקור עבודה במחלקה לרפואה דחופה בלניאדו. ד"ר לרנר הינו מומחה בעל שם עולמי לרפואה דחופה ובמהלך ביקורו בחן את תהליכי העבודה במחלקה לרפואה דחופה והעניק מנסיונו והידע הנרחב שלו על מנת לייעל תהליכים אלו עבודה במחלקה – חדר המיון – שמקבל כ-85,000 פניות בשנה.

בחודשים הקרובים צפויה לצאת מלניאדו משלחת בראשות ד"ר אמיר שחר, מנהל המלר"ד וגב' יהודית אייזקס אחות אחראית במלר"ד על מנת ללמוד לעומק את שיטות העבודה הנהוגות בסיני בבולטימור.

בי"ח סיני מקים בימים אלו מוקד מענה טלפוני ללקוחותיו הממוקם בישראל, בהנהלת לניאדו מלווים את הקמת המוקד ומעניקים ידע רב על ניהול מוקד כזה בישראל. חלק מהותי בברית בתי חולים תאומים נוגע למצב חירום במדינת ישראל – הנהלת סיני הציעה לשלוח ללניאדו במצב חירום אנשי ונשות צוות במקצועות רפואה שונים.

בטקס חגיגי לחתימה על ברית בתי חולים תאומים שנערך היום במשרד הבריאות בירך סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן את הנהלות בתי החולים וציין כי "אנו עומדים בפתחה של שנה חדשה, שנה בה תתקדם בעזרת ה' מערכת הבריאות הישראלית ותפתח את שעריה בפני ידע ונסיון מרחבי העולם. אני מאמין כי הברית הזו הינה סנונית ראשונה ובטוח כי מרכזים רפואיים אחרים ילכו בדרך הזו שתהווה פריצת דרך לשותפויות בינלאומיות,לתועלת המטופלים".

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו הודה לד"ר רינגו על השותפות האסטרטגית ואמר "אנחנו משיקים היום ברית אסטרטגית שתתמקד במחלקה לרפואה דחופה, התחנה הראשונה של כל מטופל ומטופלת. המחלקה לרפואה דחופה הינה תחנה ראשונה קריטית להענקת טיפול מדויק ומהיר וכן לתחושת הבטחון של המטופלים והמטופלות הנמצאים בתחושות של חוסר ודאות. אני מעריך מאד את הידע הרב אותו אנו מקבלים ממומחי סיני בתחום הרפואה הדחופה ובטוח כי הידע הזה יתורגם לעשייה בשטח במחלקה לרפואה דחופה".

ד"ר יונתן רינגו, מנכ"ל סיני הודה לנוכחים בטקס "אני מכיר תודה לכל הנוכחים כאן על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לכרות ברית עם בית החולים לניאדו. מדובר בעשייה קלינית למען תושבי מדינת ישראל ואנו רואים חובה לעצמנו כיהודים המתגוררים בגולה לתרום ידע ונסיון למערכת הבריאות בישראל. מצאנו בלניאדו מרכיבים דומים מאד לאלה שלנו ולכן החלטנו לכרות את הברית הזו. אני מבקש לאחל לכלל תושבי מדינת ישראל שנת בריאות איתנה"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר