הנסיעה תתארך

דיירי אחיסמך חוששים: אין תחבורה ציבורית מבני ברק

בעוד כחצי שנה שכונת אחיסמך תאוכלס בדיירים חרדים, אך אלו חוששים מכך שאין תחבורה ציבורית ישירה מבני ברק לשכונה, מה שיכפיל את משך זמן הנסיעה. כל הפרטים (בארץ)

חרדים באחיסמך. ארכיון (צילום: ששון תירם)

בחודש אדר הקרוב, בעוד כחצי שנה, שכונת אחיסמך בלוד צפויה להתאכלס בתושבים חרדים, אותם שרכשו לפני שנים רבות דירות בפרויקט שיזם הרב מיכה רוטשילד לרפו"ש.

אלא שבעלי הדירות טוענים כי משרד התחבורה מתעלם לחלוטין מן האכלוס הצפוי ואין שום תכנון לקווי תחבורה לשכונה החדשה.

בדיקת "כיכר השבת" מגלה כי הדרך היחידה להגיע כיום מבני ברק, שרבים מן הרוכשים גרים בה, לשכונת אחיסמך - היא באמצעות נסיעה בקו 244 שמגיע לתחנה מרכזית בלוד תוך שעה, ומשם הדרך היחידה להגיע לאחיסמך היא במונית.

המרחק מבני ברק לאחיסמך הוא 27 ק"מ בלבד, כך שנסיעה באמצעות תחבורה ציבורית לא ישירה, מכפילה את זמן הנסיעה וצפויה לגרום לסבל רב עבור התושבים.

לדברי הרוכשים, החשש הוא שהליך אישור הקו הישיר מריכוזי הציבור החרדי לשכונה החדשה, יחל רק לאחר האיכלוס של הדיירים הראשונים.

אחד הרוכשים אומר ל"כיכר השבת" כי הוא שיגר מכתב בנושא למשרד התחבורה והם השיבו לו כי בקרוב יאושר קו פנימי (קו 15) בלוד מהתחנה המרכזית לשכונה החדשה ואילו קוים ישירים יאושרו רק לאחר סיום בניית התשתיות.

"סבלנו מספיק. המתנו עשר שנים לאיכלוס. אנו קוראים למשרד התחבורה לתכנן את הקווים כדי שנוכל להתאכלס בזמן וגם לצאת לעבוד ולהתפרנס", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר