שלושה מועמדים

חברי ה'מועצת' יכריעו: מי יהיו החדשים ברשימת 'דגל התורה' בי-ם

נציגי 'דגל התורה' בירושלים החלו בסבב את חברי 'המועצת' המתגוררים בעיר כדי לקבל את הכרעתם בדבר הנציגים שישובצו ברשימה. אלו שלושת השמות המובילים (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ראשי 'דגל' בירושלים עם הר"ב סולובייצ'יק. ארכיון (באדיבות המצלם)

חברי מועצת עיריית ירושלים של 'דגל התורה', החלו הערב (שלישי) בסבב התייעצויות אצל חברי מועצת גדולי התורה של המפלגה בירושלים, לקראת ההכרעה על שיבוץ המקומות הרביעי והחמישי ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות.

ל'כיכר השבת' נודע כי בין השמות שעלו על שולחנו של חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, היו שמותיהם של דוד בלומנשטוק -ראש לשכתו של סגן ומ"מ ר"ע י-ם יצחק פינדרוס, ישראל אייזיקס - יו"ר המנהל הקהילתי בבוכרים ואלי יעקובי - מהמנהל הקהילתי בשכונת נווה יעקב.

במידה ותקודם מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד, הרי שמקורבו דודי בלומנשטוק, ישובץ ככל הנראה במקום השלישי ברשימת 'דגל התורה'.

מלבד הדיון על המקום הרביעי והחמישי, נערך דיון על תפקיד מנהל סניף 'דגל התורה' בירושלים. את הסניף ניהל עד כה איציק ברנר, שמונה לראש הרשימה החרדית המאוחדת בגבעת זאב.

ל"כיכר השבת" נודע כי במידה ואיציק ברנר ימונה לסגן ראש המועצה, הרי שיפרוש מתפקידו כמנהל הסניף בירושלים, אך במידה ולא יקבל את תפקיד הסגן, יישאר בתפקידו בירושלים במקביל לגבעת זאב.

בכיר ב'דגל' אומר ל"כיכר השבת" כי חברי המועצת של דגל התורה המתגוררים בירושלים צפויים להיות דומיננטיים במערכה הקרובה והכרעות רבות יגיעו לפתחן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר