בעלי עסקים חרדים מגלים: הסוד של קניון רמות

קניון רמות הפך מזמן לשם דבר בקרב בעלי העסקים. הקניון נמצא במגמת התפתחות מתמדת והגדלת מגוון החנויות והשירותים הניתנים בו לטובת תושבי ירושלים ושאינם, ולטובת המטרה שלשמה הוא הוקם – כל מה שצריך, במקום אחד. מה הסוד? (אל תפספסו, שיווקי)

קניון רמות. (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בקניון רמות ניתן למצוא עשרות חנויות ומגוון רחב של מוצרים. כעת, יוצאים בעלי העסקים בקניון ומדברים בגילוי לב על היתרונות הרבים שהם חשים בניהול העסק ממיקומו בקניון רמות.

אחד היתרונות בקניון היא הפעילות הענפה לילדים הקיימת בקניון, אירועים, משחקיית ענק 'פאן לנד', מכוניות ממונעות, אירועי ילדים מידי שבוע בימי שני ורביעי ואירועים גדולים מידי חודש בחגים ובחופשים.

"אנחנו חווים בשנים האחרונות צמיחה מאוד גדולה", אומר נתי גמליאל מנהל השיווק בקניון רמות, "הקניון ממוקם במקום מרכזי ונגיש, ובזכות מהלכים שנעשו לאחרונה הוא הפך לאטרקטיבי מאוד לכל תושבי ירושלים".

בעלי העסקים הממוקמים בקניון עמם שוחחנו מספרים על הייחודיות במיקום העסק דווקא בקניון רמות. מתי ויצנהלדר המנהל את החנות המוכרת 'גרביים עד הבית' מדגיש את נאמנות הלקוחות לעסק אותו הוא מנהל בקניון: "יש הרבה תנועה בקניון רמות". מספר מתי. לדבריו: "יש מגוון גדול של לקוחות נאמנים שחוזרים לקניון".

מתי מספר כי הוא מאוד מרוצה מניהול העסק בקניון רמות "יש לי שם הרבה עבודה, הגעתי לקניון וההצלחה הייתה מידית. היה לי צפי מכירות מסוים, אך לשמחתי שילשתי את המכירות, וההצלחה הייתה פי כמה מעל למצופה".

משי, הבעלים של 'מחסני חשמל דיגיטל' בקניון. מספר: "רוב האוכלוסייה שמגיעה לחנות היא אוכלוסייה ברמה גבוהה שאפשר לעבוד אתה". לדברי משי יש תנועה מרשימה של לקוחות בקניון. "יש יתרון גדול למיקומו של הקניון בציר ראשי בכניסה לירושלים". מלבד זאת, מדגיש משי: "הלקוחות מדגישים בפניי את הנוחות לקנות דווקא אצלי בשל התנהלות חנויות מסחר מגוונות במקום אחד מרווח ומסודר".

מיכאל, מ"נעלי נאפה" שם דגש על החוויה הנעימה והסדר השוררים בקניון, דבר אשר משרה אווירה נעימה על הלקוחות: "אין להשוות בין קניון מסודר למכירות בתוך שכונה המקשות על הלקוחות לעשות קניה ברוגע". אומר מיכאל.

רמי, מנהל את העסק למכירת ספרי תורה, מזוזות ויודאיקה מרגיש כי מאז שהגיע לקניון חל אצלו מהפך בעסק. לדברי רמי: "אנחנו ממוקמים בקומה השנייה של הקניון בסמוך לחניה. כשמדוברים על מוצר יקר כמו ספר תורה, אנשים מרגישים בנוח לחנות ולהיכנס לחנות ללא התעכבות ברחבי הקניון". מספר רמי.

מלבד זאת, מוסיף רמי: "המיקום של הקניון מעולה עבור לקוחותיי. זורמים לחנות לקוחות לא רק מירושלים והסביבה. אלא ממודיעין, המרכז ועוד".

שלומי מחנות 'אוהה מנס אופנת גברים וילדים' מספר כי "האפשרות לבוא ולרכוש חליפה לחג במחיר אטרקטיבי כמו בגאולה, עם מגוון עצום של אפשרויות שרק חנות גדולה (200מר) יכולה להציע. עם חניה נוחה בחינם ובסמוך למגון חנויות משלים, שמאפשר לסיים את כל הקניות לחג במקום אחד. זו סיבה מצויינת ללקוחות להגיע לעשות את הקניות לחג דוקא בקניון".

יאיר ריבלין, מנכ"ל הקניון מסכים כי "אנחנו בהחלט בצמיחה גדולה מאוד בשנים האחרונות ומקבלים פידבקים מצויינים הן מלקוחות הקניון והן מבעלי העסקים. בעז"ה אנחנו ממשיכים את תהליך הצמיחה באמצעות הקומה הנוספת שבנייתה מסתיימת בימים אלו. עוד בטרם נסתיימה הבניה ונשארו לנו רק שטחי מסחר בודדים להשכרה, דבר מעיד על האמון שנותנים בנו השוכרים ובעלי העסקים. אני מזמין את כל תושבי ירושלים והאזור לבוא לעשות את הקניות לחג אצלנו, או לבקר בקניון במהלך חג הסוכות במגוון האירועים הפתוחים לציבור בחול המועד"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר