ברגע האחרון

פינדרוס מעביר סופית את כתובתו לאלעד

חבר מועצת עיריית ירושלים, יצחק פינדרוס, מעביר את כתובתו לאלעד כדי להתמודד על ראשות העיר מטעם דגל התורה כנגד ראש העיר המכהן ישראל פרוש שיתמודד שוב (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר דרמה ממושכת: יצחק פינדרוס מעביר הערב (חמישי) את כתובתו לעיר אלעד ויתמודד על ראשות העיר מטעם 'דגל התורה' ובתמיכת ש"ס. אלו השעות האחרונות בהן ניתן על פי חוק להעביר כתובת על מנת להתמודד שלא באזור מגורי המועמד.

היה זה ביום שני, יממה קודם יום הכיפורים הוציאה 'דגל התורה' הודעה רשמית על תמיכה במועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר. אלא, שחלפו יומיים מההודעה ופינדרוס עדיין לא העביר את כתובתו לעיר, זאת למרות שקיבל את תמיכת גדו"י מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

ל'כיכר השבת' נודע, כי סיבה מרכזית לעיכוב בהעברת הכתובת של פינדרוס - היא הודעת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לראשי 'דגל' כי הבטיח לנצח את הבחירות בעיר אלעד עם מועמד ספרדי.

שמו של יוסי שטרית הנחשב לאיש 'דגל התורה', אך נמנה על בני עדות המזרח, עלה כמי שעשוי להתמודד, אך שמו ירד לבסוף לאחר שהבינו בש"ס כי מערכה קשה כמו העיר אלעד יהיה קשה לנצח עם יוסי שטרית, שטרם התמודד במערכות בחירות גדולות.

גורמים ב'דגל התורה' אומרים ל'כיכר השבת': "שמו של פינדרוס לא נפסל אצל יו"ר ש"ס דרעי בגלל היותו פינדרוס". לדבריהם, "דרעי רצה להציג לבוחריו הספרדים מועמד ספרדי בעיר ספרדית, דבר שלא צלח".

פינדרוס עצמו, סירב להעביר כתובת ולהתמודד לראשות העיר אלעד ללא תמיכה מפורשת של 'דגל התורה' וש"ס. כעת, משניתנה התמיכה, מעביר פינדרוס את כתובתו לעיר אלעד ויתמודד לראשות העיר.

בסביבת פינדרוס טוענים כי העברת הכתובת מגיעה לאחר תמיכת ש"ס. אך בסביבת דרעי מכחישים וטוענים, כי אין שינוי ונכון לשעות הערב יו"ר ש"ס עומד על דעתו, כי יש לבחור ראש עיר ספרדי לעיר שרוב תושביה ספרדים.

התמודדותו של פינדרוס, תהיה נכון לעכשיו התמודדות ראש בראש מול ראש העיר המכהן ישראל פרוש שהודיע כי יתמודד על הראשות פעם נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר