פרסום ראשון

האדמו"רים דורשים: שלום עם 'דגל' בירושלים

בצל האיומים על ריצה נפרדת של סיעות 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה' בירושלים, האדמו"רים פועלים לנסות ולהשכין שלום בין הסיעות. מחר: פגישה מכרעת של ועדת השמונה (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרבי מבעלזא (צילום: באדיבות המצלם)

ימי חג הסוכות עמוסים מתמיד עבור העוסקים בבחירות לרשויות המקומיות, יום חמישי הקרוב הוא יום הגשת הרשימות, עד אז יצטרכו ראשי המפלגות להכריע מי מתמודד והיכן.

ועדת השמונה של אגודת ישראל צפויה להתכנס מחר (שלישי) בשעה 21:00 בירושלים לקראת שורת הכרעות. גולת הכותרת של הכינוס היא בקשת האדמו"רים להביא לשלום עם 'דגל התורה' זאת בצל איום המפלגה הליטאית להיפרד ברשימה עצמאית בירושלים, דבר אשר עלול להוביל להיפרדות המפלגות בערים נוספות.

במהלך הימים האחרונים נשלחו שליחים מטעם כ"ק האדמו"ר מבעלזא לבית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ולח"כ אורי מקלב, על מנת לנסות לרוץ ברשימה משותפת בי-ם תמורת חלוקה שווה בנציגות.

הצדדים עושים מאמצים בימים אלו להבשלת השלום ולהגיע לרשימה משותפת לפחות במועצת העיר,גם אם הדבר לא יבשיל להליכה ותמיכה משותפת לראשות העיר.

כמו כן אדמו"רים מבני ברק חברי מועצת גדולי התורה, ביקשו ממזכיר מועצת גדולי התורה ר' יעקב ולצר לפעול למען השלום בעיר בני ברק ולהריץ רשימה משותפת.

בתוך כך, מחר צפויים להתכנס חברי הכנסת של 'דגל התורה' עם נציגי ופעילי התנועה בעיר אלעד יחד עם המועמד הטרי לראשות העיר יצחק פינדרוס.

מנגד, גורם בכיר ב'אגודת ישראל' מבהיר בשיחה עם 'כיכר השבת': "הליכה עצמאית של 'דגל התורה' בי-ם באשר לראשות העיר, תוביל לפיצוץ בכל הארץ מול 'דגל' ולהליכה נפרדת".

לדברי הבכיר: "שליחים מטעם 'דגל התורה' מנסים לעשות "הפרד ומשול" בין הראשות למועצה, ולבקש הליכה משותפת רק בריצה למועצה". לדבריו: "זה לא יקרה"! "פיצוץ בי-ם יוביל לפיצוץ בבני ברק אפילו באשר לריצה נפרדת לראשות העיר, והתמודדות נפרדת בערים נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר