"ושמחת בחגך"

50 אלף איש בשמחה הגדולה בישראל בחצר מישקולץ בפתח תקוה

האדמו"ר ממישקולץ בנאומו באירוע הענק של שמחת בית השואבה: "הגאולה בפתח. מי שיתחזק כעת בתורה, אמונה, ואחדות ישראל, ישרוד!". צפו בסרטון ובתמונות מהאירוע (סוכות, שיווקי)

(צילום: יחצ)

על פי הערכת המשטרה למעלה מ - 50 אלף איש, מכל גווני הקשת הציבורית, השתתפו באירוע הענק 'שמחת בית השואבה הגדולה בישראל' בחצר מישקולץ בפתח תקוה, בראשות האדמו"ר ממישקולץ – מנהיגה הרוחני של פתח תקוה, שהתקיימה אמש (שני) במוצאי חג ראשון של סוכות, בכיכר מישקולץ - צומת הרחובות סלנט - אחד העם, והרחובות הסמוכים שליד בנין ישיבת מישקולץ במרכז העיר פתח תקוה.

באירוע השתתפו ראש עיריית פתח תקוה, והצמרת העירונית, וכל הסגל הבכיר במשטרת ישראל, אישי ציבור, וכן עשרות רבנים וראשי ישיבות, ואחמי"ם רבים.

שיאו של הערב היה נאומו המלהיב והמחזק של האדמו"ר ממישקולץ, שדיבר מענייני החג והשעה. בין דבריו אמר האדמו"ר: השנה בתפילת נעילה ביום כיפור, נגזר שהגאולה תבוא השנה על עם ישראל, אך הדבר תלוי כעת בנו, אם נתחזק כעת בשלושה דברים: אמונה בבורא עולם, תורה, ואחדות בעם ישראל, נזכה לקבלת משיח צדקנו השנה.

בסיום דבריו הנרגשים קיבל קהל הרבבות יחד עם האדמו"ר 'קבלת עול מלכות שמים' כשקריאת 'שמע ישראל' מהדהדת למרחקים בחוצות העיר, מה שקירב המונים לאביהם שבשמים, ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

ראש העיר פתח תקוה מר איציק ברוורמן, אמר בנאומו: 'גאוות העיר פתח תקוה שהאדמו"ר ממישקולץ שוכן בתוכה'.

על החלק האמנותי ניצחו, ענקי הזמר: מיכאל שניצלער–ארה"ב, להקת הקינדרלעך, יניב בן משיח, ולהקתם, בהרכב מלא.

האירוע הענק אף הועבר בשידור חי ברדיו 'קול ברמה' ובכל ערוצי התקשורת בארץ ובעולם היהודי.

משטרת פתח תקוה הקצתה מאות שוטרים וקצינים מתחנת משטרת פתח תקוה והמחוז, לאבטח את שלום ההמונים, ובד"ץ מישקולץ – מערכת הכשרות המהודרת ביותר בפתח תקוה, שכל תושבי העיר ובני היהדות הנאמנה סומכים עליה, העמיד עשרות סדרנים שפיקחו על כל גדרי הצניעות והקדושה במעמד, דבר שאין לו אח ורע, באירוע בסדר גודל ענק שכזה.

בסיום האירוע עברו אלפי איש להתברך מפי האדמו"ר ממישקולץ, אשר נאמר כי ברכותיו אינן שבות ריקם ומתקיימות במלואן בזכות כוח התורה שבו.

צפו בתמונות:

שמחת בית השואבה במישקולץ.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר