אבנים בקת"בים

הפרות סדר בכניסת מתפללים לקבר יוסף

כ-1,450 מתפללים נכנסו הלילה לתפילה בקבר יוסף תחת אבטחת כוחות צה"ל שהתמודד עם הפרת סדר אלימה של פלסטינים. התפילה בקבר הסתיימה ללא חריגים (אקטואליה)

קבר יוסף, הלילה (צילום: דובר צה"ל)

הלילה (חמישי) התקיימה כניסת מתפללים למתחם קבר יוסף, בעיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון".

לוחמי צה"ל, כוחות מג"ב, משטרת ישראל והמנהל האזרחי אבטחו את כניסתם של כ-1,450 מתפללים.

בכניסה לעיר התקיימה הפרת סדר אלימה במהלכה פלסטינים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר לוחמי צה"ל אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. התפילה בקבר התקיימה ללא אירועים חריגים.

בין הנכנסים היו גם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וסגנו דוידי בן ציון, מח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן, ואחרים.

עם כניסתם למקום השתתפו ראש מועצת שומרון ומח"ט שומרון בבניית סוכה במקום, שתשמש את המתפללים הרבים הצפויים להגיע במהלך הלילה.

בניית הסוכה בקבר יוסף (צילום: דוברות מועצת שומרון)

"אנחנו נמצאים כאן היום, רבבות מעם ישראל, מהארץ ומהעולם, כדי להזכיר, שאנחנו לא נוותר. בכל עת נהיה כאן", אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, "עד אשר תתאפשר כניסתנו ביום ולא רק בלילה. שתי מצוות עושה האדם בכל גופו. האחת מצוות לישב בסוכה והשניה מצוות ישוב הארץ. כאן אנחנו זוכים לשניהן. בכל גופנו ובכל מאודנו ואיתנו כל עם ישראל. שזוכר מניין הוא בא ועל כן גם יודע לאן הוא הולך".

כמו כן, במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש 11 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. החשודים הועברו לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר