פרסום ראשון

מגעים לאחדות בבחירות בין 'דגל התורה' ל'פלג הירושלמי'

באופן מפתיע, מגעים לאחדות בין דגל התורה לפלג הירושלמי - פגישות נערכות בשעה זו בבני ברק ומודיעין עילית, בניסיון למנוע את הבחירות המקומיות המתוכננות. כל הפרטים (חדשות חרדים)

רובינשטיין וגוטרמן (צילום: דוד זר ופלאש 90)

פרסום ראשון בכיכר השבת: ביממה האחרונה מתנהלים מגעים שלא ברור אם יבשילו בסופו של דבר, לביטול הבחירות בבני ברק ובמודיעין עילית וריצה משותפת של כל המפלגות שתמנע בחירות בערים החרדיות בני ברק ומודיעין עילית.

ראש העיר המיועד של בני ברק המעוניין בביטול הבחירות ובחירתו בהסכמה העלה את הרעיון בפני מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שאמר שמדובר בבלוק טכני ואין בכך בעיה.

בשעה זו נפגשים הדיין הגאון רבי יצחק אוברלנדר מהפלג הירושלמי ואנשיו של הרב אברהם רובינשטיין למו"מ של הרגע האחרון. נציגי עץ דורשים 3 מקומות ברשימה ותפקידים בעירייה וכן פרסום של העירייה בהפלס. דבר שעלול להוות מכשול.

בבני ברק המהלך נתקל בקשיים מצד מפלגת יחד שמתעקשת על בחירות. החשש שבגלל מערכת היחסים בין ש"ס ליחד זה לא יצא לפועל. עם זאת, בשס מעוניינים באחדות ואולי יסכימו לתת מקום או שניים ברשימה ליחד כדי לחסוך את הבחירות בעיר.

במקביל המודיעין עילית המגעים מתקדמים יותר וראש העיר יעקב גוטרמן נפגש עם העסקנים מטעם מפלגת בני תורה לריצה משותפת עם יהדות התורה וש"ס.

המכשול במודיעין עילית: הרשימה כבר הוגשה. מפלגת בני תורה הגישו כבר אתמול את המועמדות לראשות ולמועצת העיר, סדר הרשימה: שמואל אלישיב מנכ"ל הפלס מקום ראשון, אחריו אברהם הכט, משה דיקשטיין, משה גרינבוים, ואברהם יונה שיר.

באם תחתם האחדות יצטרכו בהפלג הירושלמי להגיש נציגים אחרים לרשימה מאחר ולפי חוקי הבחירות לא שייך להגיש את החברים שהוגשו כרשימה אחרת לוועדת הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר