ש"ס הובסה באלעד

דרמה של הרגע האחרון: ש"ס לא מתמודדת לראשות אלעד

יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהיר כי תנועת ש"ס תריץ מועמד ספרדי לראשות אלעד, עיר בה יש רוב ספרדי, אך ברגע האחרון חזר בו • פינדרוס הוא המועמד לראשות העיר • ישראל פרוש לא מתמודד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תנועת ש"ס לא תריץ מועמד ספרדי לראשות העיר אלעד, עיר בה יש רוב של תושבים ספרדים, כך הוחלט הערב (חמישי) עם סגירת הרשימות לבחירות לרשויות המקומיות. בהסכמת המפלגה הספרדית, מי שיזכה לתפקיד הבכיר של ראש העיר יהיה נציג 'דגל התורה' יצחק פינדורס.

על פי ההסכמה, ראש העיר ישראל פרוש לא יתמודד לתפקיד וישמש כסגן ראש העיר, מ"מ ומחזיק תיק תכנון ובניה במשך השנתיים וחצי הקרובות. פרוש נפגש הצהריים עם השר דרעי בביתו ברחוב הקבלן בירושלים. בפגישה השתתפו מקורביו של דרעי חיים ביטון, דוד עמר ויוסף חיים כלף.

עם זאת, פרוש הגיש מועמדות לראשות העיר בסיעה עצמאית משלו, במידה והמו"מ ישתבש בחודש הקרוב.

מי שהוצב במקום הראשון ברשימת ש"ס הוא סגן ראש העיר צוריאל קריספל, שיזכה לתפקיד מ"מ ומחזיק תיק תכנון ובניה במחצית הקדנציה השניה - ככל הנראה על חשבון 'דגל התורה'. כמו כן, נציג ש"ס ישמש בתפקיד מנכ"ל העירייה במשך שנתיים וחצי.

הצהרת הכוונות של אריה דרעי

בחודשים האחרונים ניהל דרעי, באמצעות מקורביו, משא ומתן ארוך עם נציגי 'דגל התורה' ובראשם יענקי קנייבסקי, נכדו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, מו"מ שהיה אמור להביא ל'דיל' על ראש עיר ספרדי בעיר אלעד. אך ה'דיל' קרס, מאחר וב'דגל' הודיעו - ללא ידיעת דרעי - על ההחלטה להביא את פינדרוס כנציג המפלגה לראשות העיר. יתרה מזו, בחודש האחרון התעקש דרעי כי לא יעניק תמיכה לפינדרוס.

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כיכר השבת", יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התבטא רק הבוקר כי: "תהיה מלחמה. רוצים מלחמה? יקבלו. אין הסכמים, הכל נפתח".

כזכור, בכנס פתיחת מערכת הבחירות לרשויות המקומיות, הצהיר יו"ר ש"ס: "ראשות העיר שייכת לתנועת ש"ס. נלכד את כל הכוחות ונצליח בעז"ה לעמוד במשימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר