שמחה מוקדמת?

בתום שיחות ליליות ארוכות: השלום בעיר אלעד התפוצץ

אחרי ההצהרות מלאות התקווה מתברר כי השלום בעיר אלעד עוד רחוק. הצדדים שישבו למו"מ לילי ארוך סיימו את הדיונים ללא הסכמות, כשהצדדים מציבים תנאים נוספים לאחדות (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אלי קובין ופלאש 90)

זמן קצר לאחר סיום הגשת הרשימות וההודעות המפתיעות על מהלך של שלום בעיר אלעד, מתברר כי השלום עוד רחוק והצדדים שישבו למו"מ לילי ארוך סיימו את הדיונים ללא הסכמות.

על פי הסיכומים הראשונים שהושגו, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש אמור שלא להתמודד לראשות העיר אותה יקבל ברוטציה באמצע בקדנציה לשנתיים וחצי, בעוד שמועמד 'דגל התורה' וש"ס יכהן בחצי הראשון של הקדנציה.

אלא, שנקודת המחלוקת שהובילה לפיצוץ בין הצדדים היא על הקדנציה הבאה. בעוד ישראל פרוש רוצה להתמודד שוב בקדנציה הבאה, בש"ס טוענים כי הראשות שייכת להם לאחר 2 קדנציות ללא ראש עיר ספרדי.

אמש (חמישי), לאחר הגשת הרשימות הגיע ישראל פרוש לביתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שם ישבו השניים עד השעה 2:00 לפנות בוקר, אך בתום הישיבה הודיעו מקורבי הצדדים על פיצוץ במגעים.

מלבד זאת מקווים בסביבת המפלגות, כי חברי המועצה ברק צברי ואבי דיין, שהגישו את מועמדותם יסירו אותה.

גורמים בסביבת פרוש טוענים, כי הרקע לפיצוץ השיחות, היא ההצעה שעלתה על השולחן בפגישה הלילית אצל יו"ר ש"ס אריה דרעי למנוע מחבר המועצה אבי דיין להשתלב בקואליציה יחד עם ש"ס, זאת לאחר שערק בעבר מש"ס למפלגתו של פרוש.

מלבד זאת, גורמים ב'דגל התורה' מזכירים, כי התמודדותו של ישראל פרוש היא בניגוד להסכם שנחתם ב-2013 אז התחייב לתמוך בנציג 'דגל התורה' בבחירות הקרובות. פרוש עצמו ישיב, כי אינו מחויב ל'דגל' לאחר שזו לא קיימה את ההסכם בבית שמש שם התחייבה להריץ נציג מטעמה לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר