הפיצוץ המו"מ באלעד

שלו"א: נדרשנו להחרים אישי ציבור; ש"ס: בגלל תכנון ובניה

לאחר פיצוץ ההסכם באלעד, ב'שלומי אמונים' טוענים כי נדרשו להדיר את אבי דיין מהקואליציה, אך הם מסרבים לכך. מנגד, בש"ס טוענים כי הוויכוח הוא בשל דרישת פרוש על תיק תכנון ובניה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישראל פרוש (צילום: אלי קובין)

הדרמה באלעד נמשכת: ההסכם בין ש"ס ו'דגל התורה' לבין 'שלומי אמונים' וראש העיר אלעד ישראל פרוש, שהיה אמור להוביל לרגיעה בעיר - התפוצץ, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", אלא שגירסאות הצדדים על הסיבות שהובילו לפיצוץ - חלוקות.

בהודעה שהוציאה סיעת שלומי אמונים בשעות הצהריים (שישי) נטען כי בשלושה הימים האחרונים נכנס לתמונה הגרמ"ה הירש, ראש ישיבת סלבודקא, שהנחה את ראשי דגל התורה להגיע להסכם עם פרוש.

לדבריהם, המשא ומתן התפוצץ בשל דרישה לא להכניס את חבר המועצה אבי דיין לקואליציה. דיין נחשב לאיש אמונו של ישראל פרוש, לאחר שערק מש"ס - לאחר הבחירות הקודמות, וסייע לפרוש בהקמת הקואליציה.

"במהלך המו"מ הועלתה דרישה - להכניס סעיפים להסכם שמשמעותם הדרת נבחרי ציבור שהלכו איתו לאורך כל הדרך וניסיון לחדש מלחמות והחרמות בעיר", נאמר בהודעת הסיעה החסידית.

עוד נאמר כי "על אף שאיפתו לשלום ולאחדות, מבחינת ישראל פרוש הדרישה שהועלתה היא לא צודקת ולא לגיטימית ולא יהיה הסכם שכולל החרמה של אישי ציבור".

מנגד, בכיר בש"ס אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי המו"מ פוצץ בשל דרישת ישראל פרוש לקבל לידיו את תיק תכנון ובניה בחצי הראשון של הקדנציה, בו ישמש כסגן ראש העיר, בעוד ש"ס דורשת את התיק לנציגה בעירייה: צוריאל קריספל.

גורמים ב'דגל' טוענים כי בשלומי אמונים עושים הכל כדי לפוצץ את ההסכם וכל פעם מאשימים גורמים אחרים בכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר