פרופיל

הכירו: חבר המועצה החרדי הצעיר ביותר

הוא רק בן 25 וכבר צפוי לכהן כחבר מועצה בטלז סטון מטעם דגל התורה וזאת מבלי שיהיה צורך בבחירות לאחר השלום שהושג ביישוב וההסכם שנחתם בין הצדדים (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עם רבו - הרב חייקל מילצקי. (צילום: נח בלר)

בעוד פחות מחודש ייערכו הבחירות המקומיות, אך ימים לאחר הגשת הרשימות מתברר כי דווקא ביישוב טלז סטון ימונה חבר המועצה החרדי הצעיר ביותר הנמנה על שורות 'דגל התורה'.

יהושע (שוקי) דויטש, בן 25 בלבד, הוא חבר המועצה שצפוי להתמנות ברשימה המאוחדת בטלז סטון, שם צפויים לכהן כתשעה חברי מועצה, כאשר דויטש שובץ במקום השמיני.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', במהלך של הרגע האחרון ביישוב טלז סטון נמנעו הבחירות והשלום הושג. ראש המועצה אברהם רוזנטל ימשיך לכהן כראש המועצה כעשרה חודשים ולאחר מכן יעביר את המושכות בבחירות ליצחק רביץ, שיכהן עד אז כסגן ראש המועצה.

לא רק שהבחירות נחסכו, אלא נציג האופוזיציה דב בקשט לא צפוי להתמודד, ולמועצה נכנסו דמויות חדשות. ביניהם כאמור, שוקי דויטש הנחשב לחבר המועצה החרדי הצעיר בישראל.

דויטש בוגר ישיבת רש"י, תלמידו של הגאון רבי חייקל מילצקי, נישא לפני למעלה משנה ויכהן כנציג הצעירים ביישוב טלז סטון בהוראת רבו הרב מילצקי.

דויטש נמנה על חוגי סלבודקא, מתגורר ביישוב ומנהל כולל ערב. בשנים האחרונות היה מפעילי 'דגל התורה' הבולטים במערכות הבחירות השונות.

בנוסף, נחשב למקורבו של זקן ראשי הישיבות הגאון רבי יצחק שיינר, לצדו צעד בכינוסי גדולי ישראל ומועצות גדולי התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר