מגיב להפגנות נגדו

גפני ל'פלג הירושלמי': אם תוכיחו שגייסתי לצבא - אתפטר

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הגיב לאנשי 'הפלג הירושלמי' המפגינים מתחת לביתו בטענה כי הוא פועל לגייס תלמידי ישיבות לצבא: "אם מישהו יביא לי מקרה אחד אני אתפטר מהכנסת". צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(תמונה: שוקי לרר)

במהלך פתיחת מטה 'דגל התורה' בבני ברק והשקת המטה של אברהם רובינשטיין לראשות העיר, יצא היו"ר ח"כ משה גפני במתקפה נגד אנשי "הפלג הירושלמי" המפגינים מול ביתו.

"מפעם לפעם מפגינים על יד הבית שלי", אמר גפני. "אני שומע שאומרים בהפגנות הוא מגייס כל הזמן. אני 30 שנה בכנסת לא זוכר דווקא מקרה כזה, אם מישהו יביא לי מקרה אחד אני אתפטר מהכנסת".

עוד הוסיף גפני לתקוף: "אמרו להם שגפני מגייס אז מה זה משנה מה האמת, לא יודע כמה היה בדור שלי כאלה שדאגו שבחורים ישוחררו. בא אליי מישהו ששייך להם שאשחרר אותו".

ניו"ר 'דגל' תקף את אנשי 'בני תורה' והוסיף: "הם עומדים וצועקים על מה? והולכים לעשות רשימה, למה רשימה? רובינשטיין יקפח מישהו? ייתן למישהו יותר ומישהו פחות?! הוא איש ממלכתי ייתן לכולם בשווה".

ח"כ יעקב אשר שנשא אף הוא דברים במעמד, הפתיע את הנוכחים כשעורר על הצורך בשמירת ניקיון העיר: "גם אשפה זה רוחניות". אשר הדגיש כי גם העניינים הגשמיים בעיר בני ברק הם עניינים של רוחניות ויש קידוש השם גדול בשמירה על צביון העיר: "לא חושב שבקדנציה האחרונה זה היה כל כך אצל אלה שעומדים בראש הפירמידה".

נאום ח"כ יעקב אשר

בסיום דבריו אמר: "אנחנו צריכים לשמור על הבית שלנו שזו העיר בני ברק, וצריך שהצדק והשוויון יהיו חלק מעשי בחלוקת המשאבים של העיר לטובת כל הקהילות כפי החלק שלהם באוכלוסיה, וכל הנוסחאות של שליש לציבור הליטאי, שליש לחסידי ושליש לציבור הספרדי לא תואמות את השוויון והצדק שמוכרחים להקפיד עליהם באופן מעשי בדאגה לקהילות בעיר לפי החלק שלהן בציבור התושבים ובענין הזה אנחנו נתמוך בראש העיר הנכנס שיצליח לעמוד על חלוקת המשאבים באופן צודק וראוי כפי שמגיע לתושבי העיר".

ח"כ אורי מקלב נשא אף הוא דברים במעמד ועורר על הצורך בשמירת האחדות, ועל הניסיון הרב עמו מגיע רובינשטיין לניהול העיר בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר