"ישראל הוא הקורבן"

פרוש: גורמים ב'דגל' מנסים להשכיח את מרן הגראי"ל שטיינמן

מאיר פרוש התייחס למאבק מול 'דגל התורה' בעיר אלעד: "שלומי אמונים נקלעה שלא מרצונה לסכסוך פנימי ב'דגל', שם לדבריו יש מי רוצים להשכיח שהיה מקום כזה חזו"א 5" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאיר פרוש נואם, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

סגן שר החינוך ויו"ר 'שלומי אמונים' מאיר פרוש תוקף את התנהלות בכירי 'דגל התורה' סביב המאבק על ראשות העיר אלעד וטוען כי סיעתו נקלעה למאבק פנימי ב'דגל התורה', שם, לדבריו, יש מי שמנסה להשכיח את מורשת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל.

במהלך טקס פתיחת מטה 'אגודת ישראל' באלעד טען פרוש: "פנינו פעמים רבות לדגל התורה כדי לקיים בוררות. כשהיו להם טענות כלפי קיום הסכם מול פינדרוס בירושלים הלכנו לבוררות. הפעם אנחנו שלחנו ששה מכתבים ולא הסכימו לבוררות".

באשר להסכם עצמו אמר סגן השר: "יש לנו מכתב מאב"ד תבונות ארי, הגאון רבי משה אורי אייזנשטיין שכותב אנחנו פטורים מההסכם באלעד כי דגל הפרה אותו. ולמרות זאת הם לא רצו ללכת לבוררות. לאחר מכן ניסו להאשים אותנו שהמסמך מזויף, אחר כך אמרו שיש עוד סעיף שהסתרנו. עד לרגע זה לא שמענו על מה הם מדברים".

לדבריו: "אני מרגיש ששלומי אמונים נקלעה שלא מרצונה לסכסוך פנימי. אנשים משם רוצים להשכיח שהיה מקום כזה חזו"א 5 ומנסים לגרור אותנו לזה. וזה סכסוך שלא קשור אלינו. אולי ישראל פרוש הוא קורבן לכל הדבר הזה".

"אנחנו מוכנים לוותר" הדגיש מאיר פרוש: "אבל לא ניתן שיקצצו לנו את הכנפיים. אנחנו מבקשים להשאר על המפה עם נציגים שמשרתים את הציבור ושהציבור רוצה אותם. במצב עכשיו לא יכול להיות שיג ושיח - ולכן ישראל פרוש יתמודד ואיתו יהיו חמישה נציגים".

בנו, ראש העיר, ישראל פרוש אמר: "אנחנו עשינו הכל כדי לנסות להגיע לשלום ואחדות, אך לצערנו היו מי שטרפדו את הדבר. לכן אנחנו נקפיד לדבר רק חיובי, ושכל אחד יקבל על עצמו קבלה טובה, כמו לא לדבר לשון הרע, להתפלל במניין וכדומה, כדי שהזכויות יעמדו לנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר