פרסום ראשון:

בכיר ב'אגודה חושף': זו הדרישה של 'דגל' שהובילה לפיצוץ האחדות

יהדות התורה בירושלים התפצלה בבחירות הקרובות לשתי מפלגות שונות. כעת נחשפת על ידי בכיר באגודת ישראל הסיבה שהביאה לפיצוץ במשא ומתן בין המפלגות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יעקב הלפרין (צילום: ישי כהן)

שבוע לאחר הגשת הרשימות, מסתבר, כי היו כמה סיבות שהובילו לפיצוץ המו"מ בין אגודת ישראל ל'דגל התורה'. אך כעת, חושף בכיר באגודת ישראל: כי הפיצוץ שמנע רשימה מאוחדת, היא הדרישה להזיז את יעקב הלפרין למקום לא ריאלי ברשימה המאוחדת.

ל'כיכר השבת' נודע כי מאחורי הקלעים התנעלו מגעים כאשר מטעם אגודת ישראל ישבו למו"מ על הרכב הרשימה המאוחדת יוסי דייטש ומוישי פרוש ומצד דגל התורה אליעזר ראוכברגר ואברהם וובר. המשא ומתן נפסק והתפוצץ ביום הגשת הרשימות בשעה 10:00 בבוקר.

כעת חושף בכיר באגודת ישראל בשיחה עם "כיכר השבת": דגל התורה דרשו להזיז את יעקב הלפרין נציג חב"ד ברשימת אגודת ישראל למקום פחות ריאלי ברשימה. הם ביקשו לשבץ אותו במקום התשיעי, התעקשנו לא לוותר על חב"ד ובדגל התורה החליטו לפוצץ הכל.

יו"ר 'דגל התורה' בירושלים, אליעזר ראוכברגר הגיב לדברים בשיחה עם 'כיכר השבת' ואמר: "הטענה היא שקר מוחלט, חוצפה וגיבוב של המצאות. ביקשנו את המקום השביעי, ומעולם לא אמרנו לאגודת ישראל את מי לשים איפה. לא התערבנו בתוך אגודת ישראל בחלוקת המקומות".

עוד הוסיף: "מצידנו הם יכלו לשים את הלפרין במקום הראשון. זה לא עניינו חלוקת המקומות הפנימית של אגודת ישראל".

"אני מבין שאגודת ישראל מתקשה להתמודד עם העובדות ולהסביר מדוע הם גרמו למחלוקת, ולכן הם נאלצים להידרדר לשקרים וכזבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר