אחרי 11 שנה

מודעה מפתיעה: גנבתי במקווה רוצה להשיב

באי מקווה ויז'ניץ בשכונת הר נוף הירושלמית הופתעו לראות מודעה הקוראת למי שנגנב ממנו כסף במקווה לפני 11 שנה ליצור קשר עם בני משפחתו של הגנב ששב בתשובה (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מודעה יוצאת דופן צדה את עיניהם של אנשים במקווה וויז'ניץ שבהר נוף. במודעה, מבקש אדם שגנב לפני 11 שנה כסף להחזיר את הגניבה לבעליו.

על פי בירור של 'כיכר השבת', בחור ישיבה צעיר שנשלח לישיבה בארץ לפני 11 שנה בהיותו נער. הוא לא אהב את הלימודים בישיבה והחל למלאות את זמנו בכל מיני מעשי קונדס.

פעמים רבות היה הולך למקווה וויז'ניץ הסמוך וגונב כסף מהטובלים במקווה. עכשיו, מבקש הגנב להחזיר את הכסף לבעליו.

בניין המקווה בהר נוף

במודעה שנתלתה במקווה נכתב: "השבת אבידה. לפני כ-11 שנה נגנב כאן במקווה סכום כסף במזומן. הגנב חזר בתשובה וניתן לקבלו ע"י קרובו ששוהה בארץ ע"פ סימנים".

בשיחה עם "כיכר השבת" מסבירה קרובתו,חוש כי "מדובר בבחור שלא אהב את זה ששלחו אותו לארץ והתחיל לחפש לעשות דברים שילד משעמם עושה. ואז הוא היה גונב כסף".

"עכשיו הוא כבר חזר בתשובה", מסבירה קרובתו. "וכשהיה בארץ לפני כמה שבועות הוא עבר ליד המקווה ונזכר בכסף שהוא גנב למישהו, והוא רוצה להחזיר לו".

המודעה נתלתה במקווה וויז'ניץ כאמור, ולפי דברי מקורבתו, "בכל יום מתקשרים לפחות 12 אנשים שחושבים שהכסף שלהם, כי לצערנו ישנן הרבה גניבות במקוואות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר