פרסום ראשון

לאחר עשור: פינדרוס שלח מכתב התפטרות מעיריית י-ם

המועמד לראשות העיר אלעד, מטעם מפלגת 'דגל התורה' הודיע על התפטרותו ממועצת העיר ירושלים ומתפקידו כסגן ראש העיר. בנוסף, תיעוד בלעדי מפגישה חשאית של בכירי דגל (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

:הסאגה סביב הבחירות באלעד: סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס שלח לראש העיר ניר ברקת מכתב בו הודיע כי הוא מתפטר מתפקידיו בעיריית ירושלים, זאת בצל חוות דעת משפטית של היועץ המשפטי בעיריית ירושלים לפיו יצחק פינדרוס טרם העביר את מכתב ההתפטרות מעיריית ירושלים.

ל'כיכר השבת' הגיע מכתבו של פינדרוס שנשלח בשעה האחרונה אל ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בו מודיע על התפטרותו מהמועצה: "כבוד ראש העיר מר ניר ברקת", פתח פינדרוס את מכתבו.

עוד כותב חבר המועצה: "הגיע לידי באמצעות התקשורת חוות דעת שיצאה מאגף היועץ המשפטי בעירייה (לא חתומה) שעל פיו אני עדיין משמש כממלא מקום ראש העיר וחבר מועצת העיר".

"אבקש להתפטר מידית מכל תפקידי וששכרי לא ישולם החל מה-27/9/18 מודה לך על התקופה בו שמשתי כממלא מקומך, ומאחל לך הצלחה בהמשך הדרך". על החתום, יצחק פינדרוס.

בתוך כך, ל'כיכר השבת' הגיע תיעוד בלעדי מפגישה חשאית שנערכה אמש (חמישי) בתל אביב בסוגיית הבחירות באלעד בין ח"כ אורי מקלב, המועמד לראשות העיר אלעד יצחק פינדרוס ויוסי שטרית מראשי מטה הבחירות של 'דגל התורה' באלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר