הטריק הפשוט שיהפוך כל מטבח ליפה יותר

משטח עץ/שיש נקי וריק הוא המכנה המשותף של המטבחים היפים ביותר שיש. הנה 9 דרכים להשיג זאת, גם כשיש ברשותינו עשרות כלים ומוצרים (בית וסטייל)

ערכו את הפריטים על השיש, כך שתשעים אחוזים ממנו פשוט ריק (צילום: Shutterstock)

מהי התכונה המשותפת של כל המטבחים הכי יפים? משטח נוצץ, ללא גודש, זה הכל.

ויש לנו נוסחה איך להגיע לזה: ערכו את הפריטים על השיש, כך שתשעים אחוזים ממנו פשוט ריק. חושבים שזה דרסטי וקשה לביצוע? חשבו שוב. זה ממש קל (השתמשו בארונות שלכם, אנשים). הנה, תשע דרכים קטנות וחכמות לארגן מחדש את המטבח שלכם ולנקות את העומס החזותי לתמיד.

הפטרו ממכונת הקפה

אם אין לכם חבורה גדולה של מבוגרים בבית ששותים קפאין ואוכלים ארוחות בוקר משותפות, שקלו להחליף את מכונת הקפה בקומקום קטן ומעוצב. הוא גם עושה קפה טוב. הוא קומפקטי ונייד כשזה מגיע לאחסון, ובדרך כלל פשוט נראה סופר יפה. קשה לכם להפרד? זכרו את הכלל של 90 אחוז. יעבור לכם.

הקפידו להשתמש בכלים יפים

אם כלי המטבח שלכם חייבים להיות על השיש, עשו מה שאתם יכולים כדי לוודא שהם אטרקטיביים. דהיינו, אם עדיין יש לכם את סט צלחות הפלסטיק הכעורות שקניתם אי שם בשנת 1990, כדאי להפטר מהן ויפה שעה אחת קודם.

הסתירו מוצרי נייר

מגבות נייר: לא להיט עבור כדור הארץ ולא עבור האסתטיקה של המטבח שלכם. השתמשו בהן כדי להפחית טביעות ידיים על משטחים ועברו לשימוש במגבות ומטליות רב פעמיות.

אחסנו את המסמכים והפריטים הקטנים בתוך מגירה

לכל בית יש פינה אליה דוחפים דואר, מפתחות, מגזינים, קבלות וכו'. כמובן, האשפה הזאת צריכה להיות שמורה איפשהו, אבל בבקשה אל תתנו לה להיות על הדלפק. אנו ממליצים להשתמש בשולחן משרדי לצורך כך אבל אם אתם חייבים לאחסן אותה במטבח, ייעדו מגירה לכל הבלגן הזה שיישאר מחוץ לטווח הראייה.

הכלל תקף גם בסירים ומחבתות.

מקמו את הספוג בתוך הכיור

ראיתם פעם ספוג במגזין? לא, כי הוא לא הדבר הכי משובב עין שיש, ולכן אנו ממליצים למקם את ספוג הכלים בתוך הכיור. (בעיקרון, פשוט עשו כל מה שאתם צריכים כדי להוציא אותו מחוץ לטווח הראיה שלכם)

חסכו בשימוש במכשירים גדולים

אנחנו אוהבים טוסט. אבל אנחנו לא אוהבים את האופי של תנורים וטוסטרים חשמליים. בהתחשב בכך שרוב התנורים עושים לחם קלוי מעולה, אולי כדאי לוותר על הטוסטרים הקטנים על השיש ולהשתמש באחד גדול יותר שיעמוד בפינת המטבח.

מקמו מחדש את ספרי הבישול

באופן כללי, אנחנו חובבים ספרים, אבל דלפק המטבח לא צריך להיראות כמו ספרייה. העבירו את אוסף ספרי הבישול שלכם למדפים צפים או למדף מטבח ייעודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר