"לסרי ינצח בסיבוב ראשון"

אבי אמסלם יוצא לקרב באשדוד: "אלי ישי רוצה רק להרוס"

בטוח שראש העיר יחיאל לסרי ינצח בסיבוב ראשון, חושב ש'אגודת ישראל' טועה באי התמיכה בראש העיר ותוקף את אלי ישי המריץ מפלגה בעיר • יו"ר ש"ס באשדוד, אבי אמסלם, בראיון מקיף (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון עם אבי אמסלם, יו"ר ש"ס באשדוד (צילום: כיכר השבת)

יו"ר ש"ס בעיר אשדוד, אבי אמסלם, תוקף היום (ראשון) את התנהלות 'אגודת ישראל' סביב התמיכה בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ומתייחס להחלטת אלי ישי להריץ מפלגה בעיר בשיתוף עם סיעת 'קול הלב'.

כותרות הראיון עם אבי אמסלם

השאיפה: "היעד שלנו הוא המקסימום. אנחנו הולכים במטרה להיות הסיעה הגדולה בעיר. אריה מינה אותי לפני שמונה חודשים, קיבלתי את ההנהגה, עשינו עבודה מאוד קשה והצלחנו לאחד הרבה קהילות. אני מאמין שהתנועה באשדוד תהיה הגדולה בעיר. המטרה שלנו להחזיר את כולם לבית הטבעי שלהם, ונצליח בעז"ה".

קמפיין השנאה של אלי נכט: "התנהלתי מולו בכל הנושא של הסרטון המדובר, חלק מהקמפיין שלו גובל באנטישמיות. הוא אמר לי, שהמטרה שלו זה שהציבור ייצא להצביע, אבל הוא פגע ברגשות של קהלים שונים. אני גם מכוון לאותו ציבור מזרחי מסורתי שיצא להצביע; בבחירות אין להישאר בבית".

לסרי, אגודת ישראל וש"ס: "יחיאל לסרי יהיה ראש העיר, בסיבוב ראשון. הוא ייקח בהצלחה גדולה. 'אגודת ישראל' גם תתמוך בלסרי, אין ברירה אחרת. 'אגודה' טעתה, היא טועה בגדול. אמרתי את דעתי, אני הולך עם האמת שלי. אשדוד היא עיר שבנויה אחרת, היא לא מקובעת ברובע ז'".

אבי אמסלם בראיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת'

מתחם 'ביג': "המתחם נפתח בשבת בשנת 2015, ואנחנו הראשונים שהוצאנו מכתבים. הייתי היחיד, הרבה לפני 'אגודת ישראל'. ארגנו את העצרת הענקית לכבוד השבת. זה הגיע לרמה של בתי משפט, ועכשיו זה כבר פחות רלוונטי".

אלי ישי: "אני לא חושש. ניסתי להוריד את 'קול הלב' מלהתמודד, נפגשתי עם דוד אוזן (יו"ר הרשימה. י-כ) מיד אחרי שקמתי מ'השבעה' על אימא שלי. הלכתי והסברתי לו שאין מקום למחלוקת. לא שמעתי תשובות. חוץ מרוע ורצון להזיק לא ראיתי שום דבר. פשוט להזיק. רק אלי ישי עומד מאחורי זה, רק מתוך מקום של להרוס ולהרוס. ואני שמח שהם מתמודדים, פעם אחת ולתמיד שיידעו כמה הם שווים. הקהל מהס בהם, הם לא יעברו את אחוז החסימה".

השלום עם הרבנים אברג'ל: "הייתי מנהל אזור הדרום, אריה דרעי ביקש ממני להתעסק בנתיבות, ירדתי לעיר והצלחתי לקבל את האמון של כולם כשאריה עומד בראש. הצלחנו לעשות שלום בנתיבות, דבר שלא היה בעבר".

החבר ממשרד הדתות, השר דוד אזולאי: "אני אומר לך, עבדתי עם אזולאי שנתיים וחצי, זה אחד ה-אנשים. לעבוד איתו, זה היה תענוג כל רגע. מאחל לו רפואה שלימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר