לראשונה בישראל:

פעולה פולשנית לטיפול ביתר לחץ דם בטכנולוגיה חדישה במרכז הרפואי שמיר

בשורה לסובלים מיתר לחץ דם: טכנולוגיה ייחודית מאפשרת צריבה בטוחה ויעילה של סיבי עצב הכליה בשיטה חדישה שנבדקה בהצלחה במחקרים אחדים שהתפרסמו לאחרונה. לראשונה בישראל במרכז הרפואי 'שמיר' - אסף הרופא (חדשות בריאות, שיווקי)

טכנולוגיה חדישה במרכז הרפואי שמיר. (צילום: יחצ)

יתר לחץ דם הוא אחת המחלות השכיחות בעולם ויש לו קשר מובהק לתחלואה ותמותה מוגברים. חולים רבים אינם מגיעים לאיזון מיטבי של לחץ דמם למרות טיפול בתרופות רבות שפותחו עד כה.

לראשונה בישראל בוצעה אתמול צריבה של עורקי הכליה באמצעות מערכת הצריבה החדשנית Symplicity Spyral ™ של חברת מדטרוניק הבינלאומית, בטכניקה ייחודית שהוכחה מחקרית.

מדובר בפעולה ששיעור הסיבוכים בה נמוך ביותר, היא אורכת כשעה ומבוצעת ללא הרדמה, תחת טשטוש. התאמת המטופלים לפעולה נעשית בצוות משותף של מומחים בנפרולוגיה בהובלת ד"ר קרן דואניס-ברק, סגנית מנהל המכון הנפרולוגי וקרדיולוגיה; פרופ' שמואל פוקס, מנהל המערך הקרדיולוגי; וד"ר סער מנחה, מנהל היחידה לקרדיולוגיה התערבותית. פעילות הצוות כוללת בדיקות מקיפות שבסיומן מתקיים דיון עם הצוות המטפל, עם המטופל ועם משפחתו באשר לפעולה הפולשנית הייחודית.

"האתגר העומד בפנינו ברפואת הלב וכלי דם הוא הנגשת טיפול המותאם אישית לחולים באמצעות טכנולוגיות חדישות לצורך השגת שיפור מיטבי. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו - להיות הראשונים בארץ בצריבת עורקי כליה בגישה החדישה לצורך טיפול ביתר לחץ דם עמיד", הדגיש פרופ' שמואל פוקס, מנהל מערך הלב במרכז הרפואי אסף הרופא.

הפעולה עברה בהצלחה מלאה, ותוצאות הטיפול ייבחנו במעקב לאורך החודשים הקרובים.

נוסף להתפתחות המקצועית המואצת, עבר המקום מהפכה והותאם לדרישות ההלכתיות של המגזר החרדי, בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המרכז הרפואי 'שמיר'. האוכל כשר למהדרין מן המהדרין; עירוב מקיף את בית החולים; השבת נשמרת כהלכתה; הוסדרה כניסת כוהנים למרכז הרפואי; היחס המיוחד שמוענק ליולדות החרדיות מורגש היטב ומשקף את השינוי המבורך.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר