הלילה בחצות

הגרלת הביניים למזדרזים במכירה הסינית הענקית שע"י קרן ההלבשה הארצית 'מלבשתו'

רק שבוע חלף מתחילת המכירה הסינית הענקית 'מלבשתו' שע"י קרן מלבשתו הארצית להלבשת ילדים ממשפחות ברוכות ילדים, והמוני השיחות הזורמות ללא הרף למוקד ההתרמה, מגלות יותר ויותר, כי למרות שמרובים מרכי עמך, קריאתו של חזקי ואלפי חבריו להלבשה חמה ומתאימה לחורף הקרוב, נענתה ע"י הציבור הקדוש הרבה יותר מהמצופה (צדקה, שיווקי)

לוגו הקמפיין (יחצ)

כשהצלחנו לתפוס לשיחה קצרה את הגרה"ג ר' שמואל ברנסדורפר שליט"א המפקח מצמוד על הארגון החשוב, הוא מספר לנו על מאות מכתבי ההערכה שזורמים לתיבת הארגון מתחילת השנה, ועל מאות הורים וילדים שממתינים להצלחת הפרוייקט החשוב. גם הרבנים החשובים הרה"ג רבי ראובן אלבז שליט"א ועמו הרה"ג רבי נפתלי נוסבוים שליט"א שהאצילו מברכתם על כל מי שיעזור ויסייע בסכומים הגונים לפעילות הארגון, ביודעם ומכירת את חשיבות ונחיצות העניין.

בשיחה עם מנהלי מוקדי ההתרמה, אנו מתוודעים לשאלה שנשאלת ע"י התורמים היקרים והמופלאים שוב ושוב, איך לא חשבו על הדבר העצום הזה עד עכשיו, איך יכולנו לסבול את צער ילדי החמד ולהמשיך הלאה?! המשיכו ואל תרפו ממשימתכם הנשגבה והטהורה, שלא יתביישו ילדי החמד והוריהם היקרים.

ואכן לא פלא שהציבור מצביע בהמוניו ובוחר להשתתף במכירה היוקרתית, בה יוגרלו פרסי ענק שטרם נשמע כמותם במחיר הצטרפות סמלי יחסי, לדוגמא, תוכלו לזכות בג'יפ ניסאן אקסטרייל יוקרתי וענק 7 מקומות מבית ביגליס רכבים המובילה בתחום הרכב במגזר, ברכישת כרטיס מיוחד ב- 75 ₪ בלבד!

מטבח חלומי ומעוצב מהמילה האחרונה מבית אינסייד מטבחי איכות, ריהוט יוקרתי מעורר השראה לבית, צעצועים מיוחדים לילדים ופינוקי ענק בחו"ל, ועוד ועוד מתנות יקרות ערך באמת בשווי כולל של מאות אלפי ₪, במחירים שווים ועם בונוסים ענקיים כבר מרגע ההצטרפות המשתלמת שלכם למכירה הענקית.

היום יום ג' ז' חשון (16.10) תיערך הגרלת ביניים יוקרתית לכל המזדרזים להצטרף עד הערב בחצות על פרסים חלומיים ויקרי ערך, 2 כרטיסי טיסה לאירופה פלוס מלון מפואר, רחפן מצלם משוכלל וחוויתי במיוחד, וגם שופינג כייפי ועשיר ב-4000₪ במגוון רשתות בכרטיס אשראי טעון של גיפטכארד.

היום זה קורה!

כנסו לכאן

או חייגו כעת 0722-75-70-70 ומחר תגידו לעצמכם תודה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר