פרסום ראשון

פילוג באור יהודה: 'דגל התורה' לא תתמוך בש"ס

בתום פגישה ממושכת בין נציגי תנועת 'מאמינים' באור יהודה ונציגי 'דגל התורה' בראשות ח"כ משה גפני, סוכם על תמיכת 'דגל התורה' - ששווה כ-400 קולות בעיר - בתנועה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גפני ונציגי 'מאמינים' (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בתום פגישה ממושכת בין נציגי תנועת 'מאמינים' באור יהודה ונציגי 'דגל התורה' בראשות ח"כ משה גפני, סוכם על תמיכת תנועת 'דגל התורה' בתנועה המתמודדת למועצת העיר אור יהודה.

תנועת מאמינים באור יהודה בראשות אברהם בורוכוב מייצגת את העדות והקהילות השונות באור יהודה. לצידו של בורוכוב, מוצבים שאול סאלם ששימש נציג ש"ס בעירייה והרב יוסף יצחק יצחקוב שמכהן כרב קהילה תורנית בוכרית בעיר.

לפי הערכות וסקרים פנימיים, סיעת ש"ס המתמודדת אף היא על ליבו של הקהל התורני תתמודד עם קרב קשה מבית, בשל התמודדות שתי מפלגות תורניות במקביל - זו של "מאמינים", ורשימתו של עוזי אהרן החרדי שאף מתמודד לראשות העיר.

מנתוני הבחירות הארציות האחרונות עולה כי מפלגת דגל התורה בעיר אור יהודה גרפה כ-400 קולות המשתייכים ברובם לקהילות התורניות בעיר.

המתמודדים הבולטים לראשות העיר אור יהודה הם ראש העיר המכהנת ליאת שוחט ועוזי אהרן מי שהיה עד כה ראש רשימת ש"ס בעיר. 'דגל התורה', כזכור, הודיעה כי תתמוך בשוחט לראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר