הבחירות בירושלים

ה'בעלזערס' התגייסו לטובת דייטש: "שכל אחד יתגייס"

אלפי חסידי בעלזא התכנסו לכנס מטה הבחירות של חסידי בעלזא בי-ם בראשותו של בנו של האדמו"ר שהעביר את מסר אביו "שכל אחד יתגייס לפעול ולעשות מה שאפשר" (חסידים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נאומו של מיכל הלברשטאם (צילום וידאו; באדיבות המצלם; תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הערב (ראשון) נערך כנס מטה הבחירות של חסידי בעלזא בירושלים, בהשתתפות אלפי חסידים ובראשות הרב הצדיק רבי אהרן מרדכי רוקח בשליחות אביו כ"ק האדמו"ר מבעלזא.

בנוכחים: ח"כ יששראל אייכלר, סגן השר מאיר פרוש, יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס והמועמד לראשות העיר יוסי דייטש.

נציג חסידות בעלזא בעירייה מיכל הלברשטאם, טען בנאומו: "משה ליאון מעולם לא הצביע יחד איתנו בנושאי יהדות עליו נלחמנו".

הרב הצדיק אהרן מרדכי רוקח נשא דברים קצרים: "על אף שאין זה דרכי להשתתף בכינוסי בחירות, נשלחתי לומר בשם מורי אבי שליט"א, שזהו רצונו: מעבר להצבעה, שכל אחד יתגייס לפעול ולעשות מה שאפשר להצלחת המערכה".

המועמד לראשות העיר יוסי דייטש אמר: "ישבתי במשך שעה ארוכה אצל מרן האדמור מבעלזא ששאל אותי את כל השאלות הקשות. הרבי שליט"א יושב איתי ודן לפרטי פרטים, האם כדאי שיהיה ראש עיר חרדי או לא, כל הצדדים עלו על השולחן. ויום למחרת, נציגי הרבי שליט"א הודיעו לי ולנציג וועדת הרבנים של דגל התורה בירושלים הגאון רבי ברוך סולביצ'יק, שהרבי הכריע - צריך לתמוך במועמד החרדי".

"אני יכול לומר לכם דבר אחד שישמח אותכם: קידוש השם אנחנו עושים בכל מקום. כך ננהג וכך נמשיך, אנחנו מקדשי השם באמת".

"אני מגיע למקומות שיהודי חרדי לא מסתובב שם ביום יום, ואני מדבר שם ואומר לעצמי, העיקר אני בא לקדש שם שמיים. אבל בכל אירוע זה לא רק זה, ניגשים אלי עשרות אנשים רחוקים מתורה ומצוות ואומרים לי: אנחנו תומכים בך. דווקא בגלל הצורה המכבדת שבה אתה מציג את עמדותיך, באמת ביושר וללא חנופה".

"אני אומר כאן מולכם ביושר, אף אחד מאיתנו באגודה לא נלחם נגד מישהו בדגל התורה, כל תקציב כל דבר חולק שווה בשווה. ויותר מזה, כולנו עשינו רבות לציבור הליטאי, למוסדות ולבתי הכנסת, גם בשכונות המעורבות".

"מעולם לא בדקתי בציציות של אדם האם הוא ליטאי או חסיד - יעידו על כך אלפי אלפי האנשים שנעזרו על ידי נציגי אגודת ישראל".

אני אומר לאנשים בימים האחרונים, אני לא צריך להסביר במספרים איך ננצח, אני יכול רק לומר שיש לנו סייעתא דשמיא עצומה בכל צעד ושעל, העובדה שלא נדלקה אש והסתה נגד החרדים - כי אנחנו אומרים במפורש ובגלוי, אנחנו באגודת ישראל עזרנו ונעזור לכולם. מעולם לא הגיע אדם שאינו חרדי אל אחד מהנציגים של אגודה, ולא קיבל סיוע. מעולם לא העדפנו בוועדת תכנון ובניה אדם חרדי על חילוני. והציבור יודע את זה", אמר המועמד החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר