תמיכה מפתיעה

הגאון רבי ציון בוארון לצד יו"ר ש"ס בתל אביב

הגר"צ בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים, נפגש עם יו"ר ש"ס בתל אביב נתן אלנתן והתייחס על המאבק למען קדושת השבת: "יום כל מועמד מצהיר שהוא יפרוץ את השבת בעירו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הדיינים הספרדים, מתערב בבחירות בתל אביב ובמכתב חריף שמתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' הוא תוקף את מצב השבת בעיר "עקרו לחלוטין את קדושת השבת מן העיר".

"בריאה קדושה לכבוד שבת קודשנו!", פותח הגרב"צ את מכתבו: "הנה ידוע מצב השבת בעיר תל אביב יפו, אשר לצערנו ולחרפת עם ישראל כולו עקרו לחלוטין את קדושת השבת מן העיר ומשם התפשט מצב הפקרת השבת לכל המדינה כולה כאשר כיום כל מועמד מצהיר שהוא יפרוץ את השבת בעירו, ח"ו, מפחד התקשורת הכפרנית וזה חילול ה' גדול ונורא שח"ו עם ישראל מצהיר שאין לו חלק בדבר המקודש ביותר לעם ישראל ואשר עליו מסרו עם ישראל נפשם בכל הגלויות".

"ואשר על כן", ממשיך הרב בוארון במכתבו: "אני קורא בלב נרגש וחרד לתמוך במועמדותו של ר' נתן אלנתן הי"ו לראשות העיר תל אביב יע"א וכמו"כ להצביע לרשימת ש"ס בתל אביב אשר בלא ספק אנשיה יעמדו בעוז ובהתעצמות על קדושת השבת וצביונה היהודי של העיר".

והגרב"צ בוארון חותם את מכתבו, "וע"ז בעה"ח בברכת "ומאהביה חיים יאריכו" לכל העושה ומעשה לכבוד השי"ת ותוה"ק ושומע לנו ישהון בע"ח!". ומצרף את חתימתו וחותמתו.

נתן אלנתן אמר ל'כיכר השבת': "זכיתי להיכנס לפגישה ממשוכת אצל הגאון רבי ציון בוארון ולהתברך לקראת המערכה הקדושה על קדושת העיר תל אביב יפו. התרגשתי לקבל את מכתבו על חובת המלחמה על קדושת השבת בעיר תל אביב שמשפיעה על כל הארץ כולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר