התבטאות נדירה

המשגיח זעק: ' "אנחנו בעקבתא דמשיחא ה' ירחם עלינו, שקר חוגג בראש כל חוצות"

בהתייחסות נדירה על הבחירות והמחלוקת בציבור החרדי, זעק המשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל, "אנחנו בעקבתא דמשיחא ה' ירחם עלינו, שקר חוגג בראש כל חוצות (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יהודה פרקוביץ)

התבטאות נדירה: המשגיח, הגאון הצדיק רבי דן סגל, נמנע מלהתערב בנושאים פוליטיים בפרט אלו הקשורים לבחירות, אך לידי 'כיכר השבת' הגיעה הקלטה מדבריו של המשגיח השבוע, במהלכם התייחס באופן חריג לסוגיית אי כיבוד ההסכמים, זאת מבלי שנקב בשמו של מועמד זה או אחר או במחלוקת מסוימת.

וכך, בדבריו, יצא המשגיח למתקפה נגד ההתרשלות באמירת אמת ובקיום הבטחות: "בני אדם יכולים לעשות הסכמים, היום בפרט - עושים הסכמים, הכל כבר זה וזה, אפילו עד כדי חתימה, ואחרי זה פתאום... הכל בגלל חשבונות...".

"נו בסדר, פוליטיקה, אבל איפה האמת?!", זעק המשגיח. "געוואלד! אמרת, התחייבת, הסכמת, כתבת, עשית, איפה האמת? זה כבר לא תופס מקום...".

המשגיח, כאמור, לא פירט על מה כוונתו אלא התייחס כללית לתרבות הפושה אליה נחשף הציבור בעיקר במערכת הבחירות כאשר צד זה או אחר, מסרב לקיים הסכמים עליהם חתם בטענות שונות, מה שהוביל ללא מעט מחלוקות פנים חרדיות.

בסיום שיחתו הוסיף המשגיח לדבר בחריפות: "אנחנו בעקבתא דמשיחא ה' ירחם עלינו, שקר חוגג בראש כל חוצות. על מה העולם עומד? על האמת. בדיבור ובהנהגה... פחד פחד, גדולי ישראל לא היו כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר