קרבות הליטאים

ב'פלג' מאשימים: סגרנו עם אבוטבול; 'דגל' סנדלו

ב"פלג הירושלמי" טוענים כי תכננו להסיר את מועמדותו של נציגם לראשות העיר בית שמש, לאחר הבנות שהשיגו מול אבוטבול, אלא שאז התערבה דגל התורה - והטילה וטו מוחלט (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אבוטבול, עם אנשי דגל התורה. ארכיון (באדיבות המצלם)

הבחירות בבית שמש: 'הפלג', המריץ בכמה ערים את נציגיו תחת השם "בני תורה", יוצא הערב (רביעי) בהאשמה חריפה כלפי דגל התורה, יריבתו הגדולה.

לפי גורמים רשמיים ב'פלג', בתום מו"מ בין ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ושותפו ישעיהו ארנרייך, לבין מועמדם לראשות העיר מלאכי כי טוב, הושגו תחילה הבנות לסיפוק הצרכים הרוחניים והעירוניים של אנשיהם בבית שמש, בתנאי שהאחרון יסיר את מועמדותו לראשות העיר, אליה אבוטבול מתמודד שוב.

אך כאן באה התפנית: לטענת 'הפלג', אבוטבול קיבל "הוראה דרקונית מתנועת דגל התורה והעומד בראשה כיום - יעקב קנייבסקי, להמשיך את מגמת הפילוג גם בעיר בית שמש", ואלו הטילו וטו מוחלט על כל ההתחייבויות.

"לאור זאת", ממשיכים וטוענים ב'הפלג', "הורו בשעה האחרונה גדולי התורה לרב מלאכי כי טוב להמשיך עם מועמדותו לראשות העיר בית שמש, כמועמד היחידי שמאחד את ציבור היראים לדבר השם בעיר".

לנוכח התפתחויות אלו, הגיב 'הפלג' בהודעה רשמית: "זו הוכחה נוספת לטירוף המערכות השולט בדגל התורה כאשר נער קטן מושל בהם, ומרבה מחלוקות בכל עיר ועיר בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר