פרסום ראשון

פתח תקווה: נשיא המועצת הגר"ש כהן תומך ברמי גרינברג

נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן חתם על קול קורא להצביע עבור רמי גרינברג לראשות העיר פתח תקווה: "במצב הקשה שאליו הגיעה העירייה, הגענו למסקנה שחייבים ראש עיר עם יכולות מוכחות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן (באדיבות המצלם)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, חתם על מכתב תמיכה ברמי גרינברג, המתמודד לראשות העיר פתח תקווה מול ראש העיר המכהן איציק ברוורמן.

במכתב תמיכה עליו חתם נשיא המועצת בתנועת ש"ס פתח תקוה הורה הגר"ש כהן לפעול לבחירותו של המועמד לראשות העיר עו"ד רמי גרינברג.

יצוין כי מכתב התמיכה שם קץ למסע הלחצים ולשמועות שהפריחו גורמים שונים בימים האחרונים בנושא.

בש"ס מספרים כי: "הכרעת נשיא המועצת היא על דעת כלל רבני העיר פתח תקווה, היו"ר ונציגי תנועת ש"ס שלאחר בדיקה מעמיקה קיבלו את ההחלטה המשותפת".

יו"ר ש"ס פ"ת הרב אוריאל בוסו אומר היום כי: "קיבלנו החלטה לא קלה לטובת תושבי פתח תקוה. אין כאן שום חשבון אישי ויש לנו רק מילים טובות והערכה לראש העיר היוצא. הוא היה מוכן לתת לנו כל מה שביקשנו אבל כפרנסי ציבור שאך ורק טובת התושבים והעיר אמורה להנחות אותנו.

"במצב הקשה שאליו הגיעה העיריה, הגענו למסקנה שחייבים ראש עיר עם יכולות עשיה מוכחות. אנו יותר ממאמינים שעם רמי גרינברג נצעיד את פתח תקווה קדימה בשנים הבאות".

כזכור, בשנת 2013, החליטה ש"ס על תמיכה באיציק ברוורמן ויש מי שרואה בכך כמה שיצר את הסחף שהוביל את ברורמן לכסא ראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר