פרסום ראשון

רבני רמת בית שמש ג': "יש בשולי המחנה שמנסים לקרר"

הקרב על תושבי שכונת רמת בית שמש ג' - בה מתגוררים לא מעט חרדים הזועמים על מצב השכונה, מקבל תפנית בהתערבותם של רבני השכונה שמזהירים מפני שולי המחנה • המכתב המלא (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אבוטבול והמכתב (צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90)

פרסום ראשון: למרות מפת המתמודדים המועטת והברורה בבית שמש, הרוחות בעיר סוערות בקרב בין ראש העיר משה אבוטבול למועמדת עליזה בלוך.

עיקר הקרב על הקול החרדי הוא סביב תושבי שכונת רמת בית שמש ג'. שכונה בהתפתחות, בה מתגוררים תושבים חרדים שמלינים על מצבה הירוד של השכונה.

כעת, יוצאים רבי שכונת רמת בית שמש ג' - ספרדים, חסידים וליטאים, ומתערבים בקרב בין המועמד החרדי למועמדת מהציונות הדתית ומביעים את תמיכתם במועמדות אבוטבול.

"הננו באים בזאת בשער בת רבים בעניין הבחירות הקרובות לראשות העיר אשר כבר הורו גדולי ישראל את דעתם הברורה שיש לבחור בשלוחא דרבנן הרב משה אבוטבול, ודבריהם אינם צריכים חיזוק כלל", כותבים הרבנים.

הרבנים פונים לתושבי השכונה וכותבים כי "באים אנו בקריאה מיוחדת עבור תושבי שכונתנו רמה ג' היקרים, באשר יש משולי המחנה שמנסים לקרר את האמבטיה ולהטיל ספקות בנחיצות העניין הגדול הזה.

"מלבד שאחר שיצא הדבר פה אחד מכל רבותינו מרנן ורבנן שוב אין להרהר בדבר כלל. עוד זאת הרי ידוע חומר עניינו של הפורש מן הציבור, ומאידך המצווה הגדולה של קידוש ה' כאשר יעשו כולם אגודה אחת ויגלו דעתם ורצונם להרבות כבוד שמים ולהרחיב את גבולות הקדושה בעירנו".

על המכתב חתומים: הרב אלעזר מאירוביץ; הרב אליה רפאל-כהן; האדמו"ר מקאליש; הרב חנוך אלבק; הרב משה גולדשטיין; הרב ברוך דזיאלובסקי; הרב צבי שמואל מילר; הרב מרדכי כהן; הרב אברהם אבוחצירה; הרב אברהם טרית; הרב צדוק קייבל; הרב יחיאל יהושוע רבינוביץ; הרב אברהם פדידה; הרב גולן דהאן; הרב גבריאל שטרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר