פרסום ראשון

ראש ישיבת רש"י לתלמידיו: "לפעול עבור ליאון"

ר' חייקל מילצקי, ראש ישיבת רש"י הנערץ על ידי תלמידיו ואוהדיו הרבים, פונה אליהם במכתב ישיר בעד המועמד משה ליאון, מה שצפוי להוביל להתגייסות חוצת מגזרים למענו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

תמיכה משמעותית ואקטיבית במועמדותו של ליאון לראשות העיר ירושלים: ראש ישיבות רש"י - משכן התלמוד, הגאון רבי חייקל מילצקי, נפגש בשעה האחרונה (חמישי) עם המועמד המוביל בבחירות משה ליאון, והודיע על תמיכה בו לראשות העיר.

במכתבו לבני הישיבה, כתב הגר"ח מילצקי: "הנני בזה בבקשה נמרצת מכל המסתופפים והמשתייכים לישיבה הקדושה, וטובת הישיבה חשובה בעיניהם, להצביע, לפעול ולהפעיל עבור המועמד לראשות העיר ירושלים מר משה ליאון שיחי'".

"תקוותינו בעז"ה", הוסיף המחנך הידוע, "שמועמד זה אשר לבו ער וחם לצרכיה המיוחדים של ישיבתנו הקדושה, יעמוד לימיננו בכל עוז ותעצומות".

לדברי ר' חייקל לתלמידיו, "טובת השעה - לפעול בקרב כל בני משפחותיכם ומכריכם, למען מטרה נעלה זו, בכל הכוח".

מכתבו של ראש ישיבת רש"י (צילום מסך)

כידוע, בישיבת רש"י על שלל סניפיה, לומדים יותר מ-1,000 תלמידים ואברכים, ותמיכתו במירוץ נחשבת למשמעותית לא רק בשל סוג הפתק אותו ישלשלו תלמידיו הקרובים אל הקלפי, אלא בעיקר בגלל השפעתו הרבה על אוהדיו הרבים - מכל גווני הקשת.

הישיבה, כפי שמוכרת לכל, נוסדה על ידי הגר"ח מילצקי, במטרה לתת מענה לבעיית 'הנוער המתמודד'. הישיבה מחולקת לסניפים, כאשר המרכזיים שבהם שוכנים בירושלים.

התגייסותם הצפויה כעת בפעילות בשטח למען המועמד הנתמך על ידי ראש ישיבתם הנערץ הגאון רבי חייקל מילצקי, עשויה להיות חוצת מגזרים בהשפעתה לטובת המועמד משה ליאון, עד הבחירות - וביום הבחירות עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר