המאבק בחיפה:

מיכי אלפר בראיון: "יהב צריך ללכת הביתה"

יו"ר 'דגל התורה' בחיפה מיכי אלפר בראיון פתוח ל'כיכר השבת' בו הוא משוחח ועונה על הכל. על המאבק בחיפה מול יונה יהב על הבחירה בענת קליש והיחסים עם אגודת ישראל (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

אחד ממובילי המאבק להחלפת השלטון בחיפה הוא יו"ר 'דגל התורה' בחיפה, מיכי אלפר. ביקורת רבה נמתחה עליו ועל מפלגתו, כי הם פועלים ממניעים פוליטיים שאינם טהורים בניסיון להדיח את ראש העיר המכהן יונה יהב. כעת, בראיון ל'כיכר השבת' עונה אלפר על הכל.

תחילה מתייחס אלפר לקמפיין שמסעיר בימים אלו את העיר חיפה, לפיו המועמדת הנתמכת על ידי 'דגל התורה' – עינת קליש רותם "מכרה את העיר לחרדים".

"עברנו 3 מערכות בחירות הציבור החרדי תמך ביונה יהב אז לא היה קמפיין כזה. אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מאיפה הקמפיין מגיע. 15 שנה מטיפים לנו על דו קיום וכשהכיסא מתנדנד משסים את החברה החיפאית אחת בשניה".
"ההסכם עם עינת קליש רותם מייצג את הצרכים שיש לציבור החרדי בעיר".

מה יש בקליש רותם שהחלטתם לתמוך בה?

אלפר: "אנחנו מכירים את עינת, רואים בה אישה ראויה לתפקיד. אנחנו הראשונים שהכרזנו שהיא ראויה ויש לה יכולת ויושרה. בסקרים שנעשו בעיר הופתענו לראות שנושא של יושרה ואמינות תפס מקום משמעותי".

אלפר: "ברחוב החיפאי האיש (יונה יהב) איבד את העיר מזמן. חיפה איבדה את מקומה של העיר השלישית בגודלה בישראל. יש בעיה שלא קשורה לחרדים, יהב צריך ללכת הביתה".

אגודת ישראל

אלפר: "באגודת ישראל יש ניסיון שלא להצמיד את הפתק של יהב לפתק ג', כי זה פוגע בציבור שלא רוצה תמיכה ביהב. היום אגודת ישראל מתחרטים על כך שהם הולכים בנפרד".

בתוך כך, בסוף השבוע פורסם ברדיו חיפה, רדיו הנחשב כמזוהה לכאורה עם ראש העיר המכהן יונה יהב, סקר של מינה צמח ומנו גבע לפיו, אילו הבחירות היו נערכות היום, ענת קליש רותם מנצחת בסיבוב הראשון עם 40.50%, ואילו יונה יהב עם 32.20% בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר