"בזיון הוא לנו"

ראב"ד 'העדה החרדית' מתייחס לבחירות בבית שמש

בעקבות האדישות החרדית ומה שנראה כסחף כלפי המועמדת עליזה בלוך, מתפרסמת מודעה ובה התייחסותו הנדירה של ראב"ד 'העדה החרדית' הגר"מ שטרנבוך לבחירות (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגר"מ שטרנבוך (צילום: פלאש 90)

הבחירות בבית שמש: האדישות החרדית מחד והקולות העולים ממצביעים חרדים המתכוונים להצביע דווקא למועמדת הדתייה עליזה בלוך, נותן את אותותיו ובאופן חריג, ראב"ד 'העדה החרדית', הגאון רבי משה שטרנבוך, העומד בראשות ישיבה גדולה בבית שמש, מתבטא בעניין הבחירות, אף שמורה שאין להצביע בהן.

במודעה שפורסמה הבוקר בעיתון "המבשר", תחת הכותרת "דעת תורה", נכתב כי משלחת רבני העיר בית שמש נכנסו אל הגר"מ שטרנבוך, "והביעו דאגתם וכאבם על חילול השם על כך שיש מועמדת 'דתייה' המייצגת החופשיים, ואנשים חרדים מתפתים לחבור אליה ומבטיחה שתשמור על צרכי החרדים".

לפי המודעה, הגר"מ שטרנבוך התבטא בכאב כי "פלא אצלי שאישה מהמזרחי מעיזה לשלוח כרוזים לבתי החרדים. בזיון הוא לנו שמדמים שאפשר לכבוש אותנו ח"ו בהבטחות סרק, ואנו ובנינו בדרך התורה נלך ובזה לבד בטוחים אנו בעתידנו ולא נמשך לחלל שמים בשום אופן".

עם זאת, לא ברור האם מכתב זה נותן גושפנקא לבני "העדה החרדית" להצביע בבחירות, כפי שכבר היה בבחירות הקודמות בבית שמש במאבק מול אלי כהן, כשרבים המוגדרים "קנאים" הצביעו עבור משה אבוטבול, כדי למנוע שליטה חילונית בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר