הרב אברהם בן חמו במילים ברורות ונחרצות: קול הלב למועצת העיר אשדוד

הגאון רבי אברהם בן חמו בנאום נוקב במיוחד בו הוא מבקר את תנועת ש"ס בעיר אשדוד וקורא בצורה ברורה להצביע עבור קול הלב (קנ) למועצת העיר אשדוד • צפו (חדשות חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

לקראת הבחירות המקומיות שייערכו מחר אמר הרב אברהם בן חמו כי לנוכח המצב בעיר אשדוד יש לבחור ברשימת קול הלב ולא עבור ש"ס.

הנאום המלא:

"אחי ורעי עשו רגע חושבים, תנועת ש"ס לא מסוגלים, או לא רוצים, לחולל שינוי וכך מוכיחות העובדות, צאו לשטח ותראו".

כולנו עדיין בתוך קראוונים, בנינו ובנותינו שבבתי הספר, בתי כנסת ובתי מדרש וכוללים, ולעומתינו אחינו בני אשכנז, במבני פאר".

בנושא הדיור, אצל ״אחינו״, הרחבות בניה, חדרים, מרפסות, גגות, הכל מהכל ובשפע, ולנו? כלום. בנושא תעסוקה ופרנסה, הכשרות ולימודי מקצועות, הדבר חמור פי כמה, הכל מיועד לאנ״ש, תפקידים ומשרות, הכל פורח, וְאַתְּ עֵרֹם וְעֶרְיָה האם נגזר עלינו עניות לנצח?

בנושא החינוך, כיום בכל הארץ קיימת תופעה קשה וכואבת של נוער נושר, ובכללם גם באשדוד לצערינו, אלא שאין מי שירים את הכפפה, ויטפל בנושא הזה במלוא הרצינות. ועוד בנושאי רווחה, המשפחות המיוחדות, שכר לימוד, מלגות, ותמריצים והיריעה קצרה מלהכיל.

הן אמת, שאבי אמסלם משקיע ומוציא אירועים למכביר, אבל בל נשכח שאנחנו לא רק ״חברת הפקות״, ואם כפי שהעובדות מוכיחות שהם לא מסוגלים לתת פתרונות אז תנו לאחרים ובפרט למי שהוכיח יכולת ביצועית אדירה בעבר.

די, מספיק! נתתם להם אמון למעלה משני עשורים, נמאס מהבטחות רוצים הוכחות!!!

ולעומת זאת, כשר׳ אליהו בן חמו ע״ה, כיהן כסגן רה״ע, כל אשדוד יודעת מה הוא נתן, פעל ועשה, אם באיכלוס, ואם בכח אדם, ואם במיסים וארנונה, רווחה, פיוט ושירה, מלגות, ועוד. זאת ועוד, מה רע? ומדוע להכפיש? הרי בסופו של דבר הציבור שלנו ירוויח לעצמו מטעם תנועת קול הלב סגן ראש עיר נוסף בכוונתנו לקחת את התפקידים האלו ולפעול בהם באותה מתכונת ובמרץ רב. הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר