צפו

מאה שערים: מיכלי גז בערו בשריפה על גג בנין

תלמידות פונו מבית ספר במאה שערים, בעקבות שריפה שפרצה על גג בנין סמוך, במעורבות מיכלי גז, כשחלקי רעפים עפים לכל עבר • בכיבוי האש פתחו בחקירת פרוץ השריפה • צפו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילומים: יוני שור, תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים)

ארבעה צוותי כיבוי והצלה פעלו היום (שני) בשריפה שפרצה על גג בניין ברחוב לפידות בשכונת מאה שערים. בשל העשן הסמיך והלהבות המתפשטות, פונו גם תלמידות בית ספר השוכן בסמוך, בסיוע שוטרים.

במהלך כיבוי השריפה על גג הבניין, איתרו צוותי הכיבוי מספר מיכלי גז בוערים, בתוך מוקד הלהבות. תוך כדי סיכון עצמי, הוציאו לוחמי האש את המיכלים ממוקד הבעירה, ומנעו את פיצוצם, ובכך נמנע אסון כבד במקום.

רשף אורן אברהמי, מפקד כוחות כב"ה באירוע, תיאר: "בעקבות דיווח על שריפה ועשן כבד במאה שערים, הזנקנו למקום מספר צוותי כיבוי והצלה. הגענו למקום תוך זמן קצר, והבחנו במבנה ארעי שנבנה על גג של בניין, כשהוא בוער כליל".

"התחלנו מיד בפעולות כיבוי וסריקות אחר לכודים, ובמקביל, בסיוע המשטרה, פונה בית ספר לבנות סמוך, מחשש לפגיעה של התלמידות מעשן וחלקי רעפים שנפלו מגג הבניין", הוסיף מפקד כוחות הכיבוי במקום. "תוך כדי כיבוי השריפה הבחנו במיכלי גז בוערים, לוחמי האש נכנסו באומץ אל תוך המבנה הבוער, הוציאו את המיכלים, הפסיקו את הדליפה והבעירה מהם ומנעו פגיעה קשה בנפש ורכוש".

בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים, נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

מדוברות המשטרה נמסר: שוטרים וכוחות חילוץ והצלה הוזעקו לרחוב לפידות, בעקבות דיווח על שריפה שפרצה באחת הדירות. הכוחות פעלו לוודא שאין במקום לכודים, והרחיקו את הציבור. לא התקבל דיווח על פצועים או לכודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר