100% בוגרי ובוגרות סיעוד במבחר - בחרו להצליח!

התרגשות רבה בעקבות הנתונים המרשימים שהוצגו בשבוע שעבר, עם היוודע תוצאות הבחינות הממשלתיות מטעם משרד הבריאות לבוגרי מסלול סיעוד (לימודים, שיווקי)

טקס חלוקת תארים במכללת מבחר (צילום: יחצ)

כל בוגרי המחזור השני לגברים בסיעוד במכללת מבחר, ללא יוצא מן הכלל - עברו את בחינת הרישום הממשלתית לתואר אח מוסמך. מהנהלת 'האקדמית ת"א', הדיקנית ד"ר פזית עזורי – דיקן בית הספר לסיעוד, נמסר, כי "בזכות שיתוף הפעולה הפורה והמיוחד ביננו לבין הנהלת 'מבחר', אנחנו זוכים להצלחה מלאה מזה שנה שנייה ברציפות!"

מכללת מבחר מביעה הערכה רבה לנשיא פרופ' שלמה בידרמן, על התמיכה הרבה בתכנית, ועל המלגות המכובדות שהעניק לסטודנטים במהלך לימודיהם.

גם 100% מתלמידות המחזור הרביעי לסיעוד, הביאו כבוד למכללה והמשיכו את מסורת ההצלחות שעוברת ממחזור למחזור... זוהי עוד נקודת ציון מרשימה עבור המסלול המצליח לסיעוד, שהינו שלוחה של מכון טל בירושלים, המכשיר מדי שנה עשרות סטודנטיות - לאחיות מוסמכות, העובדות במיטב המרכזים הרפואיים, במגוון משרות מבוקשות המספקות פרנסה בשפע יחד עם חסד ועשייה.

ראש התוכנית לסיעוד - נשים, גב' אידה בצלאל, בירכה על ההצלחה המרשימה: "הנהלת מכללת מבחר קשובה לכל צרכי החוג לסיעוד, יחד עם ראש החוג לסיעוד ופרופ' חיה גרינברגר - דיקן הפקולטה למדעי החיים והבריאות בקמפוס טל.

יש כל הזמן מי שחושב על הצלחת התלמידות ורואה בכך מטרת על. תמיד יש מענה לכל פנייה, לא חוסכים במאמץ להוביל את התלמידות לקו הגמר באופן הטוב ביותר. זו הסיבה שאנו רואים את ההצלחה מדי שנה, יחד עם עלייה מתמדת במס' התלמידות המבקשות ללמוד בשערי מכללת מבחר".

בוחרים גם אתם להצליח? בחרו את המסלול המתאים לכם. בהצלחה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר