צפו ב"תמרור האדום"

אבל אשמים אנחנו: משה אבוטבול הזהיר, הח"כים התעלמו

שבועיים לפני ההפסד הדרמטי, משה אבוטבול התארח באולפן 'כיכר' והזהיר אבל הפוליטיקה הארצית התעלמה: "זו קריאת הצלצול לפני ההשכמה, לח"כים, קחו את התמרור האדום הזה, תעזרו לי" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בבית שמש מתעוררים לבוקר חדש, כאשר ראש העיר בעשר האחרון, משה אבוטבול, מודח מתפקידו בקולות אלפי חרדים שהצביעו למנצחת עליזה בלוך.

ראשי המפלגות החרדיות שמעכלים את ההפסד הדרמטי והשלכותיו שומרים על שתיקה, אך מסתבר כי משה אבוטבול הזהיר וביקש את עזרתם, ולדבריו גורמים פוליטיים בעיר בית שמש - בקשתו לא נענתה, מה שהוביל להפסד כאשר הצבעת חרדים לבלוך במקביל לאדישות הכללית הביאה לניצחון הדתי לאומי.

קראו עוד: קולות החרדים הדיחו את אבוטבול לטובת בלוך

לפני כשבועיים התארח משה אבוטבול באולפן 'כיכר השבת' וחזר שוב ושוב על החשש האמיתי שהחרדים יפסידו את בית שמש, קרא לראשי המפלגות להשקיע זמן בעיר החרדית, אך בפועל הדבר לא קרה.

"אנחנו צריכים להיות יותר אש בעיניים, זה חסר, יותר ברק בעיניים וזה חסר" הסביר אבוטבול בראיון: "אולי בגלל שסיעת 'יהדות התורה' מאוחדת, אז זה נותן סוג של התנמנמות".

לדבריו: "הדאגה היא מאוד גדולה, לא בגלל שהיא פופולרית, היא מנסה לכוון למקומות לא נכונים, היא מדברת על נושא של תשתיות וניקיון ודרך זה להגיע לאנשים, אבל היא שכח לרגע שאצלנו הסולם ערכים של גודלי ישראל הם דברים אחרים, כמו כיתות|.

"יש חשש אמיתי שהיהדות החרדית עלולה למצוא את עצמה נטולת שלטון והם יהיו באופוזיציה עמוד|, הזהיר: "ואת האחריות הזו ייקחו אותם בודדים שמנסים לקרר את המחנה.

ראש העיר היוצא קרא לחברי הכנסת להשקיע זמן בעיר בית שמש: ""בפעם האחרונה שהיה לנו את הבחירות הכפולות, היה באמת עזרה מצד כולם, אריה דרעי ישן בעיר חודש ימים. אני לא מבקש שישנו חודש ימים, יש רק שבועיים. אני קורא לכל ראשי המפלגות: אתם צריכים להבין שהאחריות שלכם על העיר בית שמש היא לא פחות ממני, כל העתיד של הדיור החרדי נמצא בעיר בית שמש".

"זו קריאת הצלצול לפני ההשכמה" הוסיף אבוטבול: "לכל חברי הכנסת, קחו את בית שמש כ'בייבי' שלכם, את הבעיות בערים האחרות אפשר לפתור, אם לא יבחר משה אבוטבול תבחר אשה שמנותקת מהצרכים שלנו, קחו את התמרור האדום הזה, תעזרו לי לעזור לכם במשך חמש שנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר