המהפך בבית שמש

כך גייס היועץ החילוני את החרדים. האזינו

"למה אפשר להמליץ בירושלים על מועמד לא חרדי וכאן חייבים להצביע עבור מועמד חרדי?", כך פעל היועץ האסטרטגי רוני רימון כדי לשכנע מצביעים חרדים לתמוך בעליזה בלוך (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רוני רימון (צילום: Uri Lenz/FLASH90)

המהפך בבית שמש שהביא להכתרת עליזה בלוך כראש העיר ולהדחתו של משה אבוטבול, הושלם בזכות מאות קולות של תושבים חרדים שבחרו להצביע לבלוך.

מאחורי הקלעים, כך מתברר, פעל היועץ האסטרטגי, רוני רימון, שמכיר לא מעט את המגזר החרדי ובבחירות הנוכחיות אף ייעץ למועמד החרדי יוסי דייטש.

ל"כיכר השבת" הגיעה הקלטה שנשלחה ביום הבחירות לבתים של תושבים חרדים בבית שמש, בה נשמע קולו של רוני רימון לילה לפני הבחירות.

"תושבי בית שמש ערב טוב, כאן רוני רימון היועץ האסטרטגי של עליזה בלוך", נאמר בפתח ההקלטה, "בואו נחשוב רגע ביחד, יש אומרים חרדי מצביע רק לחרדי, מסתבר שבירושלים למשל יש מפלגות חרדיות מסויימות שתומכות במועמד הלא חרדי משה ליאון, למרות שיש מולו מועמד חרדי ממש הלא הוא הוא יוסי דייטש.

"אם כך, למה אפשר להמליץ בירושלים על מועמד לא חרדי וכאן חייבים להצביע עבור מועמד חרדי? אתם הרי רוצים עיר מנוהלת, אם קשה לכם להצביע עליזה בלוך, תצביעו בפתק הלבן לגימל לש"ס או לעץ ואל תצביעו בכלל בפתק הצהוב, או שתשימו פתק 'לטובת בית שמש רק לא אבוטבול'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר