5 דרכים לגהץ בגדים מבלי להשתמש במגהץ

מכירים את זה שבסמוך ליציאתכם מהבית, תבחינו בקמטים על החולצה שאיכשהו נעלמו מעיניכם? אין לכם ברירה אלא לפתוח את קרש הגיהוץ ולטפל בבעיה. אז הנה חמש הדרכים להסיר קמטים בלי להשתמש במגהץ (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

או, גיהוץ. תמיד, לאחר שתתקלחו, תהיו לבושים ומוכנים, תבחינו בקמטים בחולצה שלא יכולתם לחכות ללבוש ונעלמו מעיניכם לא נותרת לכם ברירה אלא לפתוח את קרש הגיהוץ ולטפל בבעיה. ברוח של ימינו, בהם אנו תרים אחר פתרונות מהירים, יש לנו שש דרכים להסיר קמטים בלי להשתמש במגהץ.

1. רססו "משחרר קמטים"

כשמדובר בהסרת קמטים, מותגי חומרי הכביסה לקחו ברצינות את העניין. באמזון ניתן לרכוש תרסיס המסייע לטפל בבעיה. מרססים על האזורים הבעיתיים ותולים לייבוש.

2. השתמשו במייבש שיער

ניתן ליישר בגדים מקומטים עם פרצי אוויר חם מרוכזים. עליכם רק להחזיק את מייבש השיער שלכם, הקפידו לשמור על מרחק של שני וחצי סנטימטרים מן הבגד, כדי למנוע חריכה של הבד.

3. ייבשו במייבש עם קוביות קרח

זה אולי נשמע מוזר, אבל זה עובד. זרקו חולצה מקומטת לתוך המייבש עם כמה קוביות קרח וכוונו אותו לחום גבוה במשך כמה דקות. הקרח ימס ויצור לקמטים אפקט של קיטור.

4. גלגלו כמו לאפה

הניחו את הפריט המקומט על משטח שטוח, החליקו את הקמטים ואז גלגלו אותו חזק משל היה לאפה. לאחר מכן, מקמו את הבגד מתחת למזרן במשך 15-30 דקות.

5. נצלו את אדי המקלחת

טריק זה יעיל לנטרול קמטים במיוחד כאשר אתם נוסעים ואין לכם גישה לציוד הביתי הרגיל שלכם. סגרו את החלונות והדלתות בחדר האמבטיה ותלו בגדים מקומטים על קולב מחוץ למקלחת ואז המשיכו בשגרת הרחצה הרגילה שלכם. רבע שעה לאחר מכן, הבגדים יהיו נטולי קמטים, כן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר