משפצים? הנה 5 דרכים לחסוך כסף, זמן וסבל

קיבלתם החלטה לשפץ את הבית? נהדר. קחו נשימה עמוקה והיו ערוכים לעובדה שהתהליך המורכב הזה ידרוש ממכם הרבה אורך רוח וסבלנות. באנו לעזור והבאנו לכם 5 טיפים שיסייעו לכם לצלוח את העניין בקלות (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הכספים והעיצוב, מעצבת הפנים גבריאלה גרגאנו היא סוג של קוסמת בכל הנוגע לשמירה על פרויקטים של שיפוץ במסלול ובתקציב הנכון. אבל שום דבר לא בחן היטב את כוח הסבל שלה כמו הפרויקט האחרון שהגתה: בית הארזים. גרגאנו רכשה בונגלו משנת 1950 כנדל"ן להשקעה, ובשל חוקי מס מורכבים, היו לה רק שישה חודשים כדי לשפץ לחלוטין את שטח הפנים, לבנות תוספת ולרשום אותו כחוק, תוך שמירה על תקציב קפדני.

בהתאם לתוצאה המרשימה ולשינוי שהיא חוללה בבית, האתר "Pure Wow" יצא לבדוק ולקבל עצות מהטובה ביותר איך לחסוך זמן, כסף וסבל כללי בשיפוץ בית.

1. בררו עם חברים ששיפצו את הבית מהן הטעויות שעשו

"אולי הם יזכירו משהו כמו 'היינו צריכים להוסיף מתג תלת-כיווני בין המטבח לכניסה, אנחנו שונאים ללכת בחושך כדי לכבות את האורות!'", אומרת גרגאנו. "השיחות האלה יתנו לכם הכוונה לגבי הפרטים הקטנים שיכולים להפוך את הבית שלכם מטוב לנהדר." זו גם דרך מצוינת למצוא המלצות לקבלנים, שרברבים וכדומה, היא טוענת.

2. רכשו פריטים בסיילים ובחנויות עודפים

גרגאנו מתחייבת שניתן לחסוך כסף על ידי קניית שאריות אבן ובד, וזאת מבלי להקריב איכות. "אני כבר השתמשתי בעודפים של אריחים ולוחות שיש שהיוו עבורי השראה לפרויקט שלם!" איך ניתן למצוא את סניפי העודפים? ערכו רשימה של החברות שאתם אוהבים ובררו אצלם את העניין. מעבר לכך, רוב הקמעונאים עורכים סיילים מדי שנה. רעיון אחר? התקשרו לשירות הלקוחות ושאלו אם יש להם שאריות מכל ההזמנות האחרונות.

3. אל תשכחו מעלויות המשלוח

מסים ודמי המשלוח יכולים לחסל חלק ניכר מהתקציב שלכם, לעתים קרובות מדי, אומרת גרגאנו. הם נוטים להעלם כאשר אנשים מחשבים את ההוצאות שלהם.

4. תמיד הזמינו מוצרים שבמלאי

אם עיניכם נתפסו על כמה אריחי בטון גיאומטריים עבור חדר האמבטיה שלכם, אך הם אינם קיימים במלאי ולא זמינים לרכישה מיידית. גרגאנו מייעצת לדלג על סוג זה של רכישה. במקום זאת, שאלו את איש המכירות אילו אלטרנטיבות דומות יש להם כרגע במלאי - בכמויות שאתם צריכים.

5. השתמשו בכלל השלושה כדי למצוא בעלי מקצוע

שכרתם את הקבלן הראשון שאיתו נפגשתם? "ביג נו נו", אומרת גרגאנו. "אני ממליצה על כלל השלושה בכל הנוגע להזמנת בעלי מקצוע: פגשו שלושה מועמדים וקבלו שלוש הצעות מחיר לפני שתעברו הלאה". בדרך זו, אתם יכולים לדעת שאתם מקבלים החלטה מושכלת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר