הוונדליזם בבית הכנסת

ראש העיר עליזה בלוך: "נחרדתי; מבטיחה - אפס סובלנות"

ראש עיריית בית שמש הנבחרת, עליזה בלוך, הזדעזעה מהשחתת בית הכנסת בבית שמש 'הישנה', שנחשפה ב"כיכר השבת", ומגדירה את האחראים לכך "אלימים ובריונים שמנסים לחבל" (אקטואלי)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
המזוזה התלושה והמתפללים ההמומים (באדיבות המצלם / יואב דודקביץ, ynet)

"נחרדתי לשמוע על הוונדליזם שנעשה בבית הכנסת בעיר, ואני מבטיחה אפס סובלנות בענין", כך אומרת היום (שלישי) עליזה בלוך, ראש העיר הנבחרת של בית שמש, באשר למקרה ההשחתה הקשה שנחשף ב"כיכר השבת".

כזכור, מתפללי בית הכנסת 'בית מרדכי' שבעיר הוותיקה בבית שמש, שהגיעו אליו לתפילת שחרית ביום שלישי האחרון, נחרדו לגלות במקום את המזוזה תלושה, את החלונות מנופצים ואת דלת הכניסה שבורה.

בני הקהילה העריכו כי מאחורי המעשה הנפשע שבוצע ביום הבחירות, עומדים גורמי שוליים, שעשו זאת בעקבות הקצנת השיח בעיר בתקופת הפוליטית הסוערת.

יהונתן שורק, ממתפללי בית הכנסת, אמר ל'כיכר השבת': "לאחר ניצחונה של גב' עליזה בלוך, שחרטה על דגלה להיות המועמדת של כולם ודאוג לצרכי התושבים באשר הם, חשוב שזעקת התושבים תישמע".

החלונות שנופצו

"מן הראוי שכל אדם יוכל לנהוג כפי אורחות חייו ללא חשש. בני הקהילה חוו כבר כמה מקרי וונדליזם, ומן הראוי שתופעות מסוג זה ייפסקו", כעס שורק, שבית הכנסת שלו, השוכן בשכונה הוותיקה בעיר, חווה כבר בעבר השחתות מסוג זה.

כאמור, עליזה בלוך, ראש העיר הנבחרת בבית שמש, אומרת כעת ל"כיכר השבת": "נחרדתי לשמוע על הוונדליזם שנעשה. אני מבטיחה אפס סובלנות כלפי כל גורמי קצה שינסו להרוס את עירנו ולדחוק אותה לשיח של אלימות ובריונות".

"עיקר כוחי ומרצי עם כניסתי לתפקיד בעוד כשבועיים, יוקדשו לאחד את העיר למטרה משותפת לכולם - עיר טובה, נקייה, מאורגנת ומאפשרת חיים טובים ושלווים לכולם. לא אהסס להשתמש בכלל האמצעים כדי לשמור על בית שמש ותושביה וכנגד אלה שינסו לחבל במרקם העדין של עירנו", חותמת בלוך בנחישות.

בעקבות דבריה אלו, מברכים בני קהילת "בית מרדכי" מברכים את ראש העיר הנבחרת: "אנחנו מרגישים את השאיפה שלה לעיר מאוחדת, כפי שהבטיחה קודם הבחירות. אנחנו מזמינים את גב' בלוך להתרשם מהקשיים והמורכבות שתושבי השכונה חווים כתוצאה מאופן הטיפול הלקוי בצרכי הקהילה החרדית בעיר הוותיקה בבית שמש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר