דעת תורה ניצחה

ב'אשפר' חוגגים את ניצחון התורה

לרגל שמחת ניצחון כבוד התורה, כש-268,247 בני אדם הכריזו כי הם נשמעים לדעת התורה של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, יצאו ב'אשפר', היחידים הזוכים לכשרותו המהודרת של מרן, במבצע חסר תקדים – 268,247 ק"ג עוף ב-16.90 לק"ג • מרן ראש הישיבה: "זו השחיטה היחידה שאני אוכל ממנה"(צרכנות, שיווקי)

כיכר בשיתוף אשפר | כיכר השבת |
מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א בביקור במשחטה (צילום: יח"צ)

לרגל הניצחון הגדול בבחירות של כבוד התורה, כשרבבות הוכיחו את הציות לדעת התורה של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, יוצאת רשת חנויות הבשר 'אשפר', העומדת תחת כשרות בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה, במבצע ייחודי וחסר תקדים.

כידוע, בבחירות התחזק כוחה של התנועה הקדושה, כשלא פחות מ-268,247 בני אדם בחרו לומר בקול גדול כי הם נשמעים למרן ראש הישיבה. כאות תודה לה' יתברך על הניצחון הגדול, החליטו בהנהלת רשת הבשר 'אשפר' לצאת במבצע הגדול במסגרתו יסובסדו 268,247 ק"ג עוף במחיר חסר תקדים של 16.90 שקל לק"ג בלבד.

'אשפר' הינה רשת הבשר והעופות היחידה הזוכה כבר עשרות שנים לכשרות המהודרת של בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א. כזכור, בסיור במשחטת העופות של 'אשפר' התבטא מרן ראש הישיבה ואמר: "אני אוכל רק מהשחיטה הזו".

המבצע הוא לעופות טריים משחיטה של השבועיים האחרונים, שהוקפאו בהקפאה עמוקה, כך שמקבלים עופות קפואים שהם בעצם טריים. ב'אשפר' כידוע, לא מתפשרים על האיכות, ומספקים אך ורק בשר ועופות מהזנים המשובחים ביותר.

בהנהלת רשת 'אשפר' אומרים: "לאורך כל השנים אנחנו צועדים לאורו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, שהוא מדריך את דרכנו בכל פרט ופרט, ועוקב מקרוב אחר כל צעד שלנו. אך טבעי הוא, שכאות תודה והודיה עמוקה, נשמח עם ההישג הגדול וניצחון דעת התורה הקדושה. כזכור, מרן ראש הישיבה תמיד מורה לנו לפעול להורדת המחירים, כדי לאפשר גם לציבור האברכים ובני התורה, לענג את השבת בבשר ועוף איכותיים במחירים השווים לכל כיס, ובהתאם להוראתו אנו פועלים לאורך כל השנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר