7 דרכים לגרום לחדר השינה להרגיש כמו חדר במלון

אתם שומרים על הכניסה לביתכם מסודרת ומזמינה והסלון שלכם בכלל נראה כאילו נלקח מקטלוג. אבל למה חדר השינה שלכם נראה כמו מזבלה עם רהיטים שאינם תואמים אחד לשני וערימות של כביסה על הכסא? (בית וסטייל)

(צילום: shutterstock)

לעתים קרובות חדרי שינה מוזנחים כי הם אינם מהווים נוף עבור השכנים והם משתוקקים לקבל קצת עיצוב ורענון.

המדע מוכיח זאת: צבעים מרגיעים וסביבה נינוחה שווים שינה טובה יותר, השווה ליותר שפיות. אז, חדר השינה שלכם צריך להיות המקדש שלכם. אז הנה, כמה טריקים פשוטים בהשראת הטרנד המינימליסטי שיהפכו את חדר השינה שלכם ליותר כמו מקדש ופחות כמו אוהל.

התאמת צבעים

חדר מונוכרומטי מרגיע את החושים, מאחר והעין נוטה לנוח כאשר אין הרבה צבעים מסביב, בדגש על הלילה שלכם, בחרו רהיטים בעלי גוונים ניטרליים וקבצו אותם ביחד.

חלוק

יש לכם בגדים לעבודה ולאימוני כושר אז למה לא להשקיע בחלוק משי? הטקס של החלקה לתוך המדים האלה של חדר השינה, רק גורם למרחב שלכם להיות יותר מפנק. בנוסף, חלוק יוקרתי הוא הרבה יותר אופנתי מפיג'מה או כתונת ישנה ודהויה.

מצעים

בואו נודה על האמת: אתם לא יכולים באמת להרגיש נהדר בחדר השינה אם אתם עדיין מסדרים כל יום מחדש את אותם הסדינים שרכשתם במסע הקניות לחתונה שלכם. השקעה במצעים איכותיים, יכולה לרומם את כל שטח החדר. (זכרו: אתם מבלים 26 שנים מהחיים שלכם במיטה).

גופי תאורה

כן, מנורות דקורטיביות יכולות להראות בסדר גמור, אבל, מילה שלנו, המפתח למראה שיקי הוא לסדר אותן במקום ובצורה יוצאי דופן. למשל, עטופים סביב סולם עתיק. אין לכם סולמות עתיקים? מקמו מחרוזת של אורות ליד המראה כדי להכפיל את הזוהר.

שטיחים

אם הסגנון שלכם הוא יותר "חלום בוהמי" מאשר "מינימליסטי", מגוון שטיחים בחדר, זה הפתרון בשבילכם. על ידי גדישת שטיחים בכל הגדלים, הצבעים והמרקמים, אתם יכולים לקבל מסיבה חזותית נפלאה ביותר. זה טריק נעים שיעזור לכם להתמודד עם בוקר קריר בסתיו.

צמחים

אין שום דרך להתחמק מזה: צמחים פשוט עושים אותנו מאושרים. לכו על צבעים ניטרליים עם מעט ירוק (יותר אדריכלי, יותר) ואמצו זנים הדורשים תחזוקה נמוכה, כמו קקטוסים ואלוורה.

נרות

הנרות מועדפים עלינו מסיבה טובה: הריחות מענגים ומרגיעים, ומכלי הזכוכית היפים נראים כל כך יפים בתצוגה (והופכים לפריט אחסון אופנתי אחרי שהנר נעלם). מומלץ לשלב מגוון ריחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר