פיטנס: סדרת מוצרים בכשרות הבד"ץ

חדש מאסם: סדרת מוצרי פיטנס - מוצרים המשלבים תזונה מאוזנת וטעם נפלא, מעכשיו בכשרות הבד"ץ

'פיטנס' הינו מותג פרימיום הכולל סדרת מוצרים כגון פריכיות, עוגיות, דגני בוקר וחטיפים המשלבים תזונה מאוזנת וטעם מענג, ומיועדים עבור צרכנים המבקשים ליהנות ממגוון מוצרים בין הארוחות או כתחליף להן(בריאות, שיווקי)

סדרת מוצרי פיטנס בהכשר הבד"ץ (צילום: יח"צ)

סדרת מוצרי פיטנס הכוללת פריכיות לצד עוגיות הושקה תחת כשרות בד"ץ העדה החרדית.

'פיטנס' הינו מותג פרימיום הכולל סדרת מוצרים כגון פריכיות, עוגיות, דגני בוקר וחטיפים המשלבים תזונה מאוזנת וטעם מענג, ומיועדים עבור צרכנים המבקשים ליהנות ממגוון מוצרים בין הארוחות או כתחליף להן.

סדרת המוצרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית כוללת בשלב זה פריכיות ועוגיות, בקטגוריית הפריכיות ניתן להשיג: פריכיות דקיקות ונימוחות מ- 3 דגנים, פריכיות 3 דגנים וקינואה, פריכיות בר בציפוי שוקולד לבן, פריכיות בר בציפוי שוקולד חלב ומיני פריכיות עם שוקולד. קטגוריית העוגיות כוללת עוגיות בשלושה טעמים שונים: העוגייה הטובה עם שוקולד צ'יפס, העוגייה הטובה עם שוקולד מריר והעוגייה הטובה עם חמוציות.

המותג זכה להצלחה כבירה מאחר והוא כולל דגנים מלאים ובטעם נהדר.

"כל מוצרי 'פיטנס' מכילים דגנים מלאים ומפנקים, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד בין או במקום הארוחה", אומרת דפנה ברנר, מנהלת הפעילות בחטיבת המאפה של אסם-נסטלה. "עם קבלת כשרות בד"ץ העדה החרדית ייהנו צרכני המהדרין ממוצרי הפרימיום אותם ניתן לאכול ללא ייסורי מצפון ולהתענג על הטעם הערב".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר