קונסולות המשחק המובילות מספקות הצצה לעתיד עולם הדיגיטל

אחד הדברים המרתקים ביותר לחשוב עליהם הוא הכיוון אליו הולך עולם המחשבים והדיגיטל. בעוד עבור רבים מאיתנו כבר מה שקיים היום נראה כמו סרט מדע בדיוני, העתיד הקרוב יחסית נראה מרשים ומעניין עוד יותר. הצצה טובה לעתידו הקרוב של עולם הדיגיטל ניתן לקבל כאשר בוחנים לעומק את קונסולות המשחק המובילות בעולם כיום(מחשבים, שיווקי)

קונסולה עתידנית (צילום: שאטרסטוק)

Xbox one, פלייסטיישן ועוד - חוד החנית של הפיתוח הדיגיטלי

עבור מי שאינו מכיר את המושג "קונסולות משחק", הכוונה היא למכשירים המיועדים להפעיל משחקי מחשב מתקדמים, מהסוג אותו אוהבים במיוחד כמעט כל הילדים ורבים מבני הנוער והמבוגרים. קונסולות משחק מפורסמות ופופולאריות דוגמת סוני פלייסטיישן או הקונסולה של מייקרוסופט – אקס בוקס וואן (Xbox one) קנו לעצמן מיליונים על גבי מיליונים של מעריצים שרופים בכל העולם, אשר רוכשים קונסולות אלו בהמוניהן במהלך העשורים האחרונים. מעשור לעשור הופכות הקונסולות לפופולאריות ונפוצות יותר ויותר, בין השאר מכיוון שהן מהוות במונחים רבים את חוד החנית הטכנולוגית של עולם הדיגיטל והמדיה הממוחשבת – חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם משקיעות משאבים עצומים בפיתוח יכולות דיגיטליות מתקדמות יותר ויותר, הבאות לכדי ביטוי במשחקי ווידיאו פורצי דרך ממספר בחינות. כמובן שהגרפיקה שמציגים משחקי הווידיאו המתקדמים הללו היא אחד מהמאפיינים העיקריים בהם ניתן לזהות את ההתקדמות הטכנולוגית המואצת המתרחשת בעולם המחשבים – לפני כמה עשורים בלבד משחקי הווידיאו התאפיינו בגרפיקה פשוטה, דו ממדית בעלת מספר צבעים וצורות מוגבלים ביותר. כיום, במשחקים מסוימים כבר קשה לזהות האם מדובר בגרפיקה ממוחשבת או בצילום אמיתי. עד כדי כך מתקדמת הטכנולוגיה הגרפית בעולם משחקי הווידיאו.

אחד השווקים הטכנולוגיים הגדולים ביותר בעולם – קונסולות משחק

מלבד להיותן חוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים בתחומים כמו גרפיקה ממוחשבת או זרימה של נתונים בין משתמשים שונים בעולם (הנעשית בקצב גבוה ביותר בעולם המשחקים כיום), קונסולות משחקי הווידיאו המובילות מספקות נתונים מעניינים בנוגע לגודל שווקי הטכנולוגיה הממוחשבת בעולם כיום. תחום משחקי הווידיאו כפי שהוא בא לכדי ביטוי בפיתוחים הבלתי פוסקים של קונסולות משחק מתקדמות ומשוכללות יותר ויותר, מהווה שוק עצום המגלגל מיליארדים רבים של דולרים מדי שנה. הדוגמאות של הקונסולות המובילות דוגמת אקס בוקס וואן ממחישות זאת בצורה הטובה ביותר. מיליונים רבים של קונסולות נמכרות מדי שנה ברחבי העולם. כשמחירה של כל קונסולה כזו הוא כמה מאות דולרים, מתקבל אחד השווקים הגדולים ביותר בעולם הדיגיטלי. גודלו של שוק זה משקף את רמת העניין של אנשים רבים בעולם בתחום זה, כמו גם את נכונותם להוציא סכומים נאים של כסף בעבור האפשרות ליהנות ממה שנראה כעתיד, אשר קיים כבר כאן, של עולם הדיגיטל.

רשת חנויות אייבורי מחשבים מציעה למכירה אונליין באתר האינטרנט ובחנויות דגמי קונסולות מתקדמים ואביזרים נלווים. לקטלוג המוצרים היכנסו לאתר

https://www.ivory.co.il/

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר