נאום אופוזיציוני

פתח תקווה: הנציג החרדי ציטט משירי שושנה דמארי • צפו

הנציג השני ברשימת 'יהדות התורה' בעיריית פתח תקווה, ישראל פרידמן, נשא נאום אופוזיציוני לוהט בישיבה המועצה הראשונה, אותו חתם בציטוט שיר של שושנה דמארי (חרדים)

(באדיבות המצלם)

מליאת מועצת עיריית פתח תקווה התכנסה אמש (רביעי) לישיבתה הראשונה לאחר הבחירות, בראשות ראש העיר הנבחר רמי גרינברג.

גרינברג, הקים קואליציה משותפת עם תנועת ש"ס שהפכה לשותפה המשמעותית בקואליציה, יש עתיד, הבית היהודי ונציגים נוספים, כאשר סיעת 'יהדות התורה' נותרה באופוזיציה, בין היתר כתוצאה מתמיכתה בראש העיר הקודם, איציק ברוורמן.

נציגי סיעת 'יהדות התורה', אליהו ברוכי וישראל פרידמן, השתתפו בטקס ופרידמן נשא נאום אופוזיציוני לוהט, בו הלם בחברי הקואליציה: "נידרש כולנו להסתכל לילדים האלו (הילדים החרדים. ח"ש) בעיניים ולומר להם: 'מצטערים, תמשיכו להיות בקרוואן, אמא שלכם שמה את הפתק הלא נכון בקלפי. תמשיכו לשחק בכיתות בלי חצר כי אבא שלכם הקשיב בקול דעת תורה".

חברי המועצה מצהירים אמונים

"אנחנו לא מתנצלים ולא מתחרטים ששמענו בקול רבותינו עיני העדה", הבהיר פרידמן בנאומו, למרות המחיר שלכאורה ישלמו על כך, וכן העלה על נס את ראשי העיר הקודמים של פתח תקווה, ושיבח את איציק אוחיון שתמיד היה לו כבוד לזולת, כבוד למסורת וכבוד לרבנים. את נאומו חתם פרידמן בציטוט שיר שנהגה שושנה דמארי לשיר למילותיו של רבי שלום שבזי.

לאחר מכן הצהירו חברי המועצה אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותם במועצה.

גרינברג הציג את הקואליציה החדשה שלו, בה המינויים המרכזיים הם - רון כץ (יש עתיד) שמונה לראש מינהל החינוך, אוריאל בוסו (ש"ס) שמונה לראש מינהל ההנדסה, ענת זנזורי (מסיעתו של גרינברג) היא הממונה על תיק איכות הסביבה וצדוק בן משה מונה לראש מינהל שפ"ע.

בנאומו, הציג גרינברג את חזונו "להיות משרת ציבור", והבהיר כי "דלתי פתוחה לכל תושבי העיר פ"ת". ראש העיר החדש הוסיף ואמר כי "אנו נבחרנו על ידי הציבור כדי לשרת את הציבור, אני מאמין כי כל חברי המועצה שנבחרו רואים איתי עין בעין את הדבר הזה, ושטובת הציבור תהיה לנגדנו תמיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר