"מוחה בפניכם"

האדמו"ר מויז'ניץ מחה על הפגיעה באחיו האדמו"ר

לאחר שקבוצת נערים פגעו באדמו"ר מויז'ניץ במהלך חתונה שנערכה בביהמ"ד הגדול, כינס אחריו הגדול, האדמו"ר מויז'ניץ, את כלל המחנכים והביע בפניהם מחאה חריפה על כך (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: משה גולדשטיין)

בבית המדרש הגדול של ויז'ניץ נערכה אתמול (רביעי) שמחת החתונה לכדת הגאון רבי מנחם ארנסטר, ראש ישיבת ויז'ניץ, בת לחתנו הגאון רבי ברוך שטרנבוך, רב חסידי ויז'ניץ בשכונת ברכפלד.

לשמחה הגיעו להשתתף האחים האדמו"רים לבית ויז'ניץ, כאשר הגעתו של האדמו"ר הרמ"מ לבית המדרש הגדול של אחיו, לא מתרחשת בכל יום משום שהאדמו"ר מתפלל ועורך טישים בבית מדרשו "מרכז חסידי ויז'ניץ" ברחוב שלמה המלך.

אך אתמול, כאשר הגיע לחתונה, כמה נערים מחסידות ויז'ניץ שרו לעברו את השיר "השיטה הקדושה" וצחקו בקול לעברו. הדבר עורר סערה בחסידות משום שמאז פטירת האדמו"ר בעל הישועות משה זצ"ל השקט חזר לשיכון והשלום והאחווה שררו בין החצרות.

התגובה לא איחרה לבוא, ואחיו, האדמו"ר מויז'ניץ, קרא היום במפתיע לאחר תפילת שחרית לכלל המחנכים בתלמוד תורה, וכן לראשי הישיבות בשיכון ויז'ניץ - לביתו לאסיפה דחופה.

האדמו"ר הביע מחאה חריפה בפני הנוכחים על הפגיעה באחיו האדמו"ר ואמר: "שמעתי שאמש ביציאת אחי האדמו"ר שליט"א מהחתונה בביהמ"ד הגדול העיזו כמה ילדים ובחורים להתנהג בצורה שאינה ראויה. דעו לכם, שאיני מוכן בשום פנים ואופן לקבל כאלה דברים, ואפעל ככל יכולתי להוקיע דברים כאלה ממחננו.

"אני מוחה על כבודו של אחי , מעבר לעבירת בין אדם לחבירו מדובר פה באח שלי, בנו של אבי הקדוש, ולא אקבל התנהגות מעין זאת לכל יהודי באשר הוא - ובפרט לא לאחי".

האדמו"ר הוסיף ואמר: "הנני מוחה בפניכם על הנעשה אתמול והנני מבקש שתעבירו את זה לכלל התלמידים בכל הארץ ובכל ריכוזי ויז'ניץ בעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר