מה קורה באל על?

נוסעי אל על החרדים שוב זועמים על החברה

בשבוע הרגיש ביחסי אל על עם החרדים בה היא מואשמת בגרימת חילולי שבת וזלזול בנוסעים החרדים אל על מסתבכת שוב והפעם הנוסעים החסידים זועמים על התנהלותה (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(נתי שוחט, פלאש 90)

שוב נוסעים חרדים זועמים על חברת אל על אם כי הפעם לא ברור מי אשם בתקלה המביכה. טיסת 028 מניו יורק שנחתה הבוקר (שישי), עם 200 חרדים, כ-160 מהם חסידי באבוב שחזרו מחתונה בחצר החסידות, קיבלו הודעה שהמזוודות עם הבגדי שבת והשטריימלך נשארו "מסיבות ביטחוניות" בניו יורק.

הנוסעים שנותרו ללא הכבודה וללא בגדי השבת שלהם זועמים ומאוכזבים מהשירות של אל על. "אמרו לנו שמדובר בסיבות ביטחוניות אבל התחושה היא שמדובר בתקלה טכנית גרידא שהותירה אותנו במצב הזה", אמר אחד מהנוסעים ל'כיכר השבת'.

לפי טענות הנוסעים, עבודת העמסת המזוודות החלה מאוחר ונוצר וויכוח בין הטייסים לביטחון. הטייס הודיע שהוא לא ממתין והמריא באופן מידי כשהוא מותיר שני משטחים עם כ 200 מזוודות נשארו מחוץ למטוס.

הרב יצחק רוזנגרטן, מי שהיה נהגו של הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל שהיה אף הוא על מטוס אמר בשיחה לכיכר השבת, "זה נורא חבל שחברת אל על משקרת ולא אומרת לנוסעים את האמת. אני אמשיך לנסוע איתם למרות כל הבלגן הם בדרך כלל נוהגים בהגינות ועם צוות מצוין, אך כואב לי כי אני יודע שהרבה אנשים ינטשו את החברה בגלל הסיפורים האלה".

מחברת אל על נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "חלק ממטען הנוסעים טרם הגיע ארצה, בשל עיכובים שנגרמו ע"י הרשויות המקומיות בנמל התעופה בניוארק. אל על מצויה בקשר עם הנוסעים, ופועלת על מנת להטיס את המטען ארצה ללא דיחוי. אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחותינו".

כזכור, בשבוע שעבר התעוררה סערה של ממש בין החברה לציבור החרדי לאחר שמטוס יצא באיחור מניו יורק ונחיתתו הייתה צפויה קרוב מאד לזמן כניסת השבת. החברה החליטה להנחית את הנוסעים הדתיים באתונה אך לאחר מכן האשימה אותם באלימות בטיסה דבר שהתברר כלא נכון באמצעות עדויות של עיתונאים שהיו בטיסה ותיעדו את האירועים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר