תם 'פסק הזמן'?

בש"ס פועלים להחזיר את אטיאס לממשלה

לקראת הבחירות לכנסת ה-21, בבית נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן פועלים להחזיר את השר לשעבר אריאל אטיאס לחיים הציבוריים: "המהלך נעשה ביוזמת דרעי" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אטיאס ודרעי (צילום: פלאש 90)

ארבע וחצי שנים אחרי שפרש במפתיע מתפקידו כחבר כנסת, בכירים במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה, הגאון חכם שלום כהן פנו לשר לשעבר אריאל אטיאס לשוב לחיים הציבוריים ולשמש בתפקיד שר, כבר בממשלה הנוכחית. בבית הגר"ש הדגישו כי המלך נעשה ביוזמתו של היו"ר השר אריה דרעי.

המהלך נועד במסגרת ההיערכות לבחירות לכנסת ה -21 שיתקיימו בשנה הקרובה. באתר 'וואלה' דווח כי המהלך נעשה גם בכדי שהמפלגה תהיה מוכנה במצב בו דרעי ייאלץ לפרוש מתפקידו במידה ויוגש נגדו כתב אישום.

טרם ברור האם אטיאס ימונה - במידה ואכן המהלך יצא אל הפועל - לתפקיד השר לשירותי דת במקומו של השר דוד אזולאי ז"ל, או שמא ימונה לתפקיד שר ללא תיק: "אטיאס מעדיף להגיע לבחירות במעמד של שר בממשלה, לא כצלע שלישית", הסביר גורם במפלגה.

בלשכת השר אריה דרעי סרבו להגיב. את תגובת אריאל אטיאס לא היה ניתן להשיג.

בביתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן אישרו את הפרטים והדגישו כי המהלך נעשה ביוזמת השר אריה דרעי: "יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הוא זה שהעלה את שמו של השר לשעבר אריאל אטיאס ושמות נוספים כמחליפים אפשריים לשר הדתות דוד אזולאי ז"ל.

"בשיחות שקיים עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן, השר דרעי יזם בנוסף פניות של אנשים נוספים לשר לשעבר אטיאס והעלה שמות נוספים כמועמדים להחליף את השר המנוח".

במעונו של הגר"ש הדגישו כי: "השר אריה דרעי יישאר יו|ר ש|ס עוד שנים רבות ואין לנשיא מועצת חכמי התורה מרן הרב שלום כהן שום ספק שיוכח כי לא עבר על החוק והוא ימשיך בתפקידו עוד שנים רבות|.

כזכור, עם פרישתו מהחיים הפוליטיים הדגיש אטיאס כי אינו פורש מש"ס אלא לוקח 'פסק זמן': "לאחר שנים רבות של פעילות אינטנסיבית, לילות כימים, לטובת הציבור ולאחר פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל הרגשתי צורך לקחת פסק זמן מחברותי בכנסת".

אטיאס הדגיש: "בכוונתי להמשיך ולעמוד לימין תנועת ש"ס ולעסוק בפעילות ציבורית שתוטל עליי על ידי מועצת חכמי התורה ויו"ר התנועה".

יצוין כי בשנים האחרונות הוזעק אטיאס לטפל בשלל נושאים רגישים שהיו על סדר היום הציבורי, מההסכם הקואליציוני עם הקמת הממשלה ועד לחוק הגיוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר