אומרים שלום לבוילר!

מתקדמים למים חמים שאף פעם לא נגמרים

עם היעלמות השמש וכניסת המערכת החורפית לפעולה, הופכים המים החמים למצרך מבוקש בכל בית • אלפי משפחות מאושרות נפרדו מהפחדים שמביא עמו החורף בכל הנוגע למים חמים בברז, לאחר שגילו את מחמם המים המשווק על ידי חברת פזגז הוותיקה (צרכנות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יחצ)

עם היעלמות השמש וכניסת המערכת החורפית לפעולה, הופכים המים החמים למצרך מבוקש בכל בית. ואם מדברים על בית מבורך ילדים ותינוקות, הביקוש עולה פי כמה. שוב העולל פלט, הילד נכנס לבוץ, כל שטיפת פנים הקלה ביותר הופכת למבצע כשבחוץ קר והמים קפואים. כמה פעמים באמצע אמבטיה לקטן רצתן לחמם מים בקומקום חשמלי רק כדי לחמם לו את האמבט לעוד 2-3 דקות?

כולנו מכירות את הסיוט הזה, אלא שהוא בהחלט יכול להיות מאחורינו. ההתפתחות והקדמה הביאה לשוק לא מעט פתרונות מעשיים לבעיות מהותיות. בדיוק כמו מכונת כביסה ששמה סוף לכביסות ביד. מהיום אומרים שלום לבוילר ומפסיקים לחכות למים חמים. אלפי משפחות מאושרות נפרדו מהפחדים שמביא עמו החורף לאחר שגילו את מחמם המים המופעל בגז תוצרת המותג Rinnai ומשווק על ידי חברת פזגז הוותיקה.

5 סיבות טובות להגיד שלום לבוילר שלכם:

  • חימום המים באמצעות דוד החשמל דורש תכנון מוקדם. במידה ותרצו להשתמש במים חמים בשעות לא מתוכננות, יתכן ותמצאו את עצמכם ללא מים חמים.
  • המים החמים נגמרים לכם פתאום באמצע המקלחת או שטיפת הכלים, וגרוע מכך באמצע אמבטיות לתינוקות ולילדים הקטנים.
  • שכחתם להדליק את הדוד או שניצלתם את מלוא המים החמים בדוד, כנראה שתצטרכו להמתין זמן רב לחימום מחודש של המים.
  • תכנון המקלחות בימי שישי על מנת שיהיו מים חמים לכולם, הופך לעול כבד עד בלתי אפשרי.
  • במידה ודוד החשמל דולק אצלכם בבית ללא הפסקה, המקלחות אינן רציפות ובשעות שונות, ככל הנראה ניצול האנרגיה בביתכם נעשה באופן לא יעיל דבר הבא לידי ביטוי בחשבונות חשמל גבוהים.

עם מחמם המים המופעל בגז אין עוד צורך בתכנון מוקדם ובחימום מראש של הדוד. עם פתיחת הברז, המכשיר מספק מים חמים ללא הגבלת כמות וזמן. המכשיר מגיע עם שלט חכם המאפשר שליטה בטמפרטורה המועדפת וכיבוי פשוט טרום כניסת השבת. מחמם המים מצמצם את הוצאות החשמל ועוזר ליהנות מחיסכון מצטבר, צריכת האנרגיה נעשית רק בעבור הזמן בו פתחנו את ברז המים החמים בפועל.

החורף הזה מתקדמים למים חמים שלא נגמרים עם מחמם המים של פזגז תוצרת RINNAI, מחמם המים הנמכר ביותר בישראל

לפרטים לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר